Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.
Az elmúlt években érezhetően megnőtt a kereslet a hazai borok iránt. Bár nyáron hagyományosan a fröccsöt részesítik előnyben a magyar fogyasztók, különösen népszerűek a könnyű, gyümölcsös fehérborok és rozé borok, de a testesebb vörösborok is nagy kedveltségnek örvendenek. Úgy tűnik, hogy a nagy múltú borvidékek egyszerre tudnak a hagyományos és az új fajtákból készült borokra építeni.
A magyar dinnyetermő terület csökkenése végre megállt, az exportpiacokon pedig jobb lehetőségek rajzolódnak ki az idei szezonban. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamarától és a FruitVeB-től érdeklődtünk arról, hogy milyen dinnyetermésre számítanak most nyáron.
Gyártói körképünkben arra voltunk kíváncsiak, hogy milyen trendek uralják jelenleg a hajápolási termékek piacát, és melyek a fő fogyasztói elvárások a hajápolási termékekkel szemben.
A GKID nemrégiben megjelent 2022-es e-kereskedelmi toplistáján újoncként egyből az FMCG mezőny 6. helyére került a Pelenka.hu. Emellett különösen figyelemre méltó teljesítmény, hogy az FMCG szektor szereplőinek rangsorában a Pelenka.hu lett a legnagyobb 100%-ban magyar tulajdonú vállalat.
A forró nyarak az utóbbi években megnövelték az ásványvíz- és üdítőital-fogyasztást. A magyar fogyasztók nemcsak a széles ásványvíz-kínálatból, de az egyre színesedő alkoholmentes italok (ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek, jeges teák, szörpök) palettájából is választhatnak.