A Lidl németországi részlege országszerte kirándulásra indul. Megkezdi saját márkájának, a Next Level Meat-nek a promócióját.

A német fogyasztók három vegán ételt kóstolhatnak meg ingyen: a vegán burgert, a paradicsomos „húsgombócot” és a csevapcsicsát rizssalátával. A „következő generációs hús” feladata, hogy meggyőzze a vegán étrendről a városlakókat. Lehetséges, hogy a Lidl új márkája Magyarországon is megjelenik, mert az üzletlánc nemcsak a német piacon, hanem az EU egész területén bejegyeztette az áru védjegyét.
A „Next Level Meat” márka augusztus 1-e óta van kínálatban. Mondhatni, ez a diszkontvállalat válasza a Beyond Meat márkára, amely drágább nála.
Emlékeztetőül, a Beyond Meat 2016-ban debütált a Whole Foods szupermarketekben. Azóta a vegán márka népszerűsége hihetetlen ütemben nőtt, amiben ismert befektetők is szerepet játszottak. A cégbe invesztált többek között Bill Gates és Leonardo DiCaprio, de még Don Thompson, a McDonald’s hálózat korábbi vezérigazgatója, és a Tyson Foods, az USA legnagyobb húsgyártója is.
A Next Level Meat termékeit promotáló gépkocsi októberben és novemberben 12 német várost látogat meg.

- A „Next Level Meat” road-show-nak köszönhetően vegán ételeket ismertetünk meg a városokban. Mindenkinek alkalma lesz ingyenesen megkóstolni népszerű vegán termékeinket - mondja Jürgen Achenbach, a Lidl németországi marketingigazgatója.

A „Next Level Meat” márka segítségével a Lidl ki tudja elégíteni a vegán húsalternatíva iránti növekvő igényt. Október 24-26-ig Berlinben a Lidl vegán workshopokat tart. A workshopokon kidolgozott termékeket az áruházlánc üzleteiben fogják tesztelni.
A Lidl az egyik vezető élelmiszer-kiskereskedelmi vállalat Németországban és Európában. A Lidl jelenleg 32 országban működik, és kb. 10800 üzlete van a világ 29 országában. Németországban az üzletlánc kb. 83 ezer dolgozót foglalkoztat és kb. 3200 üzlete van. A 2018. pénzügyi évben 81,2 milliárd euró összegű bevételt generált.