Az Asda Rewards milliókat bocsát az általános iskolák rendelkezésére az iparág első számú hűségprogramjával. A szupermarket merész új kezdeményezése lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy pénzt gyűjtsenek annak az általános iskolának, ahová járnak, az immár több mint heti 6 millió felhasználóval rendelkező Asda Rewards segítségével. 

Az Asda nemrég bejelentette, hogy több millió fontot bocsát az Egyesült Királyság általános iskolái rendelkezésére azáltal, hogy a családokat az Asda Rewards hűségprogram használatára ösztönzi. Ennek keretében  2024. november 30-ig az Asda-ban vásárlóknak lehetőségük nyílik arra, hogy az Asda Rewards segítségével történő vásárlás esetén egy kiválasztott általános iskola kapja meg a blokkjukon szereplő összeg 0,5 százalékát. A szupermarket minden egyes iskolai alapot 50 fonttal indít, és minden egyes vásárlónak, aki megnevez egy adott iskolát, 1 fonttal növeli a vásárlás végösszegét. A kiskereskedő a kampány során várhatóan mintegy 7,5 millió fontot adományoz majd erre a célra. 

Ez egy teljesen újfajta kezdeményezés a hűségprogramok piacán - lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy kiválasszák mely intézményt szeretnék támogatni, és szinte korlátlan mennyiségű adományt gyűjthetnek össze az iskola számára csupán a hűségprogram használatával. Az új kezdeményezés az Asda Rewards program - amely mindössze két éve, 2022 augusztusában indult, és mára több mint hatmillió heti felhasználóval rendelkezik - jelentős növekedését jelzi.

Az új kezdeményezéssel kapcsolatban David Hills, az Asda ügyfélkapcsolati igazgatója a következőket nyilatkozta: "Ez a kezdeményezés a családok támogatása iránti elkötelezettségünk bizonyítéka, és az Asda Rewards programunk által teremtett hihetetlen lehetőségek bizonyítéka. Az Asda Rewards ereje azt jelenti, hogy megteremthetjük a vásárlóink számára a lehetőséget, hogy közvetlenül az iskolájuknak adományozzanak, egyszerűen azáltal, hogy a szokásos bevásárlásaikat az Asda-ban végzik. Az Asda Rewards lehetővé tette számunkra, hogy még többet nyújtsunk vásárlóinknak - azon a nagyszerű értéken és választékon túl, amelyet a nálunk történő vásárlás során kapnak hétről hétre. A Rewards nem pontokat, hanem fontokat ad vissza vásárlóinknak, segít nekünk jobban megérteni vásárlóink igényeit és szükségleteit, és most már abban is segítjük őket, hogy egy újfajta módon támogathassák az oktatási intézményüket. Ez hihetetlen eredmény egy mindössze kétéves programtól - és egyértelmű bizonyítéka annak, hogy elköteleztük magunkat a program további fejlesztése és a vásárlóinkért tett erőfeszítéseink mellett."

(Grocerytrader)