A cég közleménye szerint jelentős akcióról van szó, amellyel az emelkedő élelmiszerárakkal küzdő olasz családokat szeretnék segíteni.
Az olasz élelmiszeripari vállalat, a Barilla 7-13%-os árcsökkentést tervez számos terméke esetében. A bejelentés alapján az akció február 1-jétől 2024. december 31-ig tart, és nem csak a fogyasztóknak, hanem a forgalmazóknak is kedveznek vele – írja az ESM.
A cég közleménye szerint jelentős akcióról van szó, amellyel az emelkedő élelmiszerárakkal küzdő olasz családokat szeretnék segíteni. Az árcsökkentés a népszerű Barilla-termékekre vonatkozik, beleértve a spagetti és a tésztakészlet nagy részét, számos Mulino Bianco terméket – mint például a kekszek, snackek, kétszersültek és kenyerek –, valamint néhány Pavesi árucikket is.
Az Istat adatai szerint az élelmiszerek árai Olaszországban 2023-ban tovább emelkedtek, éves átlagban 9,8%-kal, míg 2022-ben 8,8%-os volt a növekedéssel.
A vállalat más kezdeményezések mellett is elkötelezett, amelyek elősegítik termékeinek megfizethetőségét és minőségét. A cég ennek érdekében ellátási láncokba és a termelés helyszínén ruház be, folyamatosan kutatják és fejlesztik a technológiákat, innovációkat vezetnek be, és együttműködésre törekednek a forgalmazókkal. Tavaly a Barilla azt közölte, hogy a következő öt évben 1 milliárd eurós beruházást tervez, amelynek felét a hazai piacra szánja, ahol 15 gyárat üzemeltet és forgalmának 41%-át bonyolítja.