Pékségekre nem jellemző az autós kiszolgálás, de a szolgáltatás olyan sikeres, hogy a hálózat további üzleteiben is bevezeti azt.
A több mint 30 éves Asprod vállalat, amely saját pékséggel és kiskereskedelmi hálózattal is rendelkezik, úgy döntött, hogy a McDonald’s gyorséttermek mintájára tovább fejleszti a drive-thru koncepciót – írja a wiadomoschihandlowe.pl.
A vállalat 2019-ben nyitotta meg az első drive-thru pontját. Az üzlet két forgalmas szczecini utca kereszteződésében található, ahol hagyományos módon, illetve kiszállás nélkül az autóból, a kiadóablakon keresztül is lehet vásárolni. A pékségekre nem jellemző szolgáltatás sikere meggyőzte az Asprodot arról, hogy érdemes további drive-thru pontokat nyitnia. Jelenleg már három ilyen egysége van a cégnek. Az egyik szczecini drive-thru pontjukhoz nemrég négy elektromos autó töltőhelyet is felállítottak.
Az üzlet kiskereskedelmi üzleteinek számát is bővíti. Az Asprodnak jelenleg 87 üzlete van, amelyeknek jelentős része egy saját standot jelent a Netto diszkontokban, de vannak standjaik a Kaufland üzletekben, illetve más bevásárlóközpontokban is.
Kínálatuk nem csak péksüteményeket és édességeket tartalmaz, hanem a helyszínen készített salátákat, snackeket, főtt ételt, kávét, és néhány helyen pizzát, illetve reggeli fogásokat is. A vállalat bővítette portfólióját, és új üzemükben a hagyományos kézműves módszerekkel sütött péksütemények mellett egyéb termékek is készülnek, például snackek, csokoládék, pralinék, mogyorókrémek és fagylaltok.
(Kép: Facebook/Asprod)