A Kantar felmérte, hogy melyek a leggyakrabban választott élelmiszermárkák Európában.

A piackutató Kantar 2022-es Brand Footprint című riportjában a fogyasztói elérési pontok, a piaci penetráció és a vásárlási gyakoriság alapján elemezte, hogy melyek a legnépszerűbb élelmiszeripari brandek Európában. A lista szerint a Ferrero Csoporthoz tartozó Kinder a piacvezető európai márka, a Knorr a második, Dr. Oetker pedig a harmadik a rangsorban – írja a wiadomoscihandlowe.pl.
A tíz legnépszerűbb márka közé tartozik a Nestlé tulajdonában lévő Maggi, a Barilla, a Lay's (PepsiCo) és a Mulino Bianco (Barilla Group).

A TOP20-as európai élelmiszermárka listája az alábbiak szerint alakul:
1. Kinder
2. Knorr
3. Dr. Oetker
4. Milka
5. Haribo
6. Heinz
7. Maggie
8. Barilla
9. Lay's
10. Mulino Bianco
11. Herta
12. Bonduelle
13. Nutella
14. Lindt
15. Mc Vitie's
16. Hovis
17. Pringles
18. Walkers
19. McCain
20. Cadbury's Dairy Milk