Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.
Az üzletlánc egy pesti és két budai szupermarket áruházát modernizálta: a beruházásra összesen 1 milliárd 514 millió forintot fordított. Az átalakítás során mindegyik egységben nagy figyelmet szenteltek az áttekinthető elrendezésre, a látványos áru-kihelyezésre, és új, egyedi hűtőben kínálják a SPAR enjoy. kényelmi termékeit is.
A megfelelő táplálkozás kulcsfontosságú ahhoz, hogy szervezetünk egészségesen működjön. Ez nem csak a tudatos felnőtteket, de bizony a gyerekeket is érinti. De mi a teendő akkor, ha a kicsi ágál az étkezés ellen? A Kifli.hu legújabb szolgáltatása nem csak időt és pénzt takarít meg, de bio baba ételekkel is segíti a tudatos anyukákat. A Kiflicske klub pedig egyszerű, és gyors vásárlási lehetőséget biztosít az anyukáknak.
Az Etele Plazában megnyílt az eddigi legnagyobb új eMAG-üzleten belül egy-egy dedikált Apple- és Samsung-üzlet is megtalálható, de a gigantikus showroomban a többi márka újdonságai közül is többet lehet majd kipróbálni, mint a korábbi boltokban. A szokásosnál jóval nagyobb raktár révén az új üzletben több termék érhető el azonnali átvétellel, a napi kétszeri áruszállítás révén a központi raktárban lévő termékeket akár aznap átvehetik az ügyfelek.
A Lidl Magyarország évek óta elkötelezett a magyar beszállítók támogatása mellett, ezirányú elhivatottságát jól mutatja, hogy idén rekordmennyiségű, mintegy 17 000 tonna hazai görögdinnyét értékesített belföldön és a külpiacokon összesen, mely közel 50 százalékos növekedést jelent a 2020-as szezonhoz képest.
A Miil tejipari saját márkájuk sikeres tavaszi, 31 termékkel történő bevezetése után a Rohlik csoport, közte pedig a Kifli.hu is most bemutatja legújabb „Dacello“ márkáját a feldolgozott húsok kategóriájában és a "Moddia" papírhigiénés termékeit. A Dacello és a Moddia nagy megtakarításokat kínál az ügyfeleknek. Ezeket az új termékcsaládokat az ügyfelek igényeire reagálva vezetik be, akiknél egyre inkább előtérbe kerül a fenntarthatóság, és a kényelem. A sajátmárkák bevezetésével lehetőséget adnak az ügyfeleknek a legjobb minőségű termékek kiválasztására versenyképes áron.