A METRO márkanév marad. Az új brand a CECONOMY, amely a szórakoztató elektronikában fogja képviseltetni magát.
A METRO márkanév marad. Az új brand a CECONOMY, amely a szórakoztató elektronikában fogja képviseltetni magát.
Magyarországon egy ember átlagosan 500 bevásárlótáskát használ el egy év alatt, a táskák 90%-át pedig egyetlen használat után kidobja.
A drogérialánc 2017-ben tovább fejleszti a béreket: az értékesítésben 9 százalékkal, a központi irodákban dolgozók esetén 7 százalékkal emelkednek januártól a bérek.
Bagaméri László személyében új értékesítési igazgatója lett a Praktikernek. A szakember korábban a Tesco Global Stores több régiójának működési igazgatója volt, és a Tesco Express formátum magyarországi bevezetésénél is vezető szerepet vállalt.
Chia és goji magos különlegességekkel erősíti pékáru-kínálatát a Tesco.