Late night shoppingon ünnepelte a dm a polcain a tudatos magyar bőrápolási márkát
A tudatos bőrápolás óriási teret nyert az utóbbi években, a dm ezzel lépést tartva bővítette arcápolási kínálatát. A Geek & Gorgeous tudatos magyar márka megérkezett a dm üzleteibe és Online Shopjába is.
Az Etele Plázában található dm üzletben late night shopping keretein belül ünnepelte a drogéria az új arcápolási termékek polcokra kerülését. Az esemény háziasszonya Viczián Viktória volt. A megnyitón részt vett Rácz Judit, a márka alapítója és képviselője. Az oda látogatók pedig személyes bőrápolási tanácsadáson is részt vehettek.
Az esten több arcápolásban jártas bloggerrel is találkozhattak a résztvevők. A dm Magyarország Instagram oldalán élő közvetítés formájában is követhették a rendezvényt. Az esemény napján 25x-ös active beauty pontot kaptak a vásárlók minden Geek & Gorgeous termék vásárlása után.
A Geek&Gorgeous a Helia-D és Rácz Judit együttműködéséből született magyar márka. Termékeiben klinikailag bizonyított hatású top hatóanyagokat, vitatott összetevőktől mentes formulákat találunk. A fő összetevők mennyiségét %-os pontossággal tüntetik fel. A márka általánosan is törekszik a segédanyagok minimalizálására és a felhasználók edukációjára. A Geek&Gorgeous termékeit állatokon nem tesztelik, valamint 100%-ban illat- és színezékmentesek.
A márka legnépszerűbb tíz terméke már elérhető a kiemelt dm üzletekben és az Online Shopban is.
Szortiment
▪ 101 Jelly Joker gyengéd arclemosó
▪ 101 Liquid Hydration arctonik 5% panthenollal
▪ 101 aPAD szérum
▪ 101 HA 5 Light hialuron szérum
▪ 101 HA 5 Rich hialuron szérum
▪ 101 Stress less szérum
▪ 101 A Game 5 szérum 0,05% retinallal
▪ 101 A Game 10 szérum 0,1% retinallal
▪ 101 B-Bomb niacinamide szérum
▪ 101 Porefectly clear 2% BHA hámlasztó