Már a magyarországi borpiac jelentős szereplője, a Winelovers több mint ezerféle terméke (fehér-, vörös- és rozéborok, különböző aperitifek) is elérhető az eMAG Marketplace-en. A hazai internetes borvásárlók körében a tokaji, villányi  és szekszárdi borvidékről származó borok a legnépszerűbbek, a bortipusok közül pedig a vörös cuvée, a fehér cuvée és a rozéborokat rendelik a legtöbben.

Bár az eMAG.hu-n már a pandémia első éve óta elérhetők szeszes italok, a Marketplace partnerek idén szeptembertől árusíthatnak alkoholos italokat a piactéren, amelynek eredményeképpen jelentősen bővült a termékkínálat: a legnagyobb darabszámban a sörök fogynak, a második legnépszerűbb alkoholos italnak a borok számítanak.

Szeptember óta a hazai borpiac megkerülhetetlen szereplőjének számító Winelovers mintegy 1500-féle terméke is elérhető az eMAG Marketplace-en a társaság kétszáz magyarországi, és kétszáz külföldi pincészetének kínálatából.

A Winelovers internetes vásárlói körében a pandémia alatt a legnagyobb mértékben a tokaj és villányi borvidékekről származó borok forgalma nőtt. A teljes népszerűségi lista így áll össze:

    A  legnépszerűbb borvidékek   

 A legnépszerűbb borfajták

1.

Tokaji borvidék 

vörös cuvée

2.

Villányi borvidék

fehér cuvée

3.

Szekszárdi borvidék

rozé

4.

Egri borvidék

olaszrizling

5.

Badacsonyi borvidék

Cabernet sauvignon

6.

Etyek-Budai borvidék

furmint

7.

Somlói borvidék

Irsai Olivér

8.

Újvilág – Új-Zéland

Chardonnay

9.

Balatonboglári borvidék

aszú

10.

Balatonfüred-Csopaki borvidék

kékfrankos

 

A Winelovers webáruházából és az eMAG Marketplace-ről rendelt termékek körében a legtöbben házhozszállítással rendelnek: a palackokat speciális csomagolással védik a külső behatásoktól.

“A Winelovers azért csatlakozott az eMAG Marketplace-hez, mert a pandémia alatt jelentősen megugrott az online borvásárlás és azon belül is különösen a prémium borok - így például az aszúk, magyar cabernet franc-ok, dűlős száraz fehérborok - iránti kereslet: a piactéren keresztül számos új potenciális vásárlót érhetünk el. Célunk, hogy minél több magyar borfogyasztó otthonába mi szállítsunk bort” - mondta el Anda Richárd, a Winelovers e-commerce managere.

Anda Richárd szerint a borok iránti igény szezonális változásait a közösségi médiás csatornáin keresztül is  érzékeli a Winelovers: tavasszal és nyáron a könnyed, reduktív tételek, fehér és rosé borok a legnépszerűbbek, míg az őszi és téli hónapokban a robosztusabb, érlelt vörös és fehérborokat keresik a vásárlók. Az édesborok és pezsgők karácsonyi, szilveszteri fogások elengedhetetlen kísérői.