A Tesco idén tizedik éve vesz részt az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség.Országos Adventi Pénzadománygyűjtő kampányában, mint a szervezet stratégiai
partnere. A vásárlók november 11. és december 24. között 250 forintos adománykuponok vásárlásával támogathatják a Segélyszervezetet abban, hogy minél több család ünnepét tudják szebbé tenni és minél többeknek nyújthassanak segítséget a hétköznapokban is. A tavalyi akció keretében több mint 66 millió forint gyűlt így össze.

Az adventi időszak alatt jellemzően többet vásárolunk – ajándékokra és ételekre egyaránt nagyobb összeget szánunk. A szeretet.éhség. pénzadománygyűjtés remek
lehetőséget ad arra, hogy egy kicsit szebbé tegyük az ünnepet azoknak is, akik hátrányos életkörülményeik miatt mindezt nem engedhetik meg maguknak. A Tesco idén már tizedik alkalommal támogatja az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtését, melynek során az áruházlánc vásárlói és dolgozói idén november 11. és december 24. között a kasszáknál 250 forint értékű adománykuponokat vásárolhatnak.
Az ezek értékesítéséből befolyt teljes összeget a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezetnek adja át, akik nehéz helyzetben levő családokat és gyermekeket támogathatnak belőle.

Kovács Koko István, olimpiai és világbajnok ökölvívó az Ökumenikus Segélyszervezet jószolgálati nagyköveteként áll a kampány mellé idén is.
A segélyszervezet és az áruházlánc egy évtizedes együttműködésének eredményességét jól mutatja az adományok egyre növekvő mértéke. Tavaly a kampányhoz csatlakozó cégek közül a legtöbb adományt, több mint 66 millió forintot az ország legnagyobb adománygyűjtő csapataként a Tesco vásárlói és dolgozói gyűjtötték össze.

A kampány során befolyt pénzadományokból az Ökumenikus Segélyszervezet nemcsak az adventi időszakban, hanem egész évben támogatni tudja a rászorulókat – hiszen országos hálózatán keresztül folyamatosan azon dolgozik, hogy valódi kitörési lehetőségeket biztosítson a szegénységben élőknek.

A Tesco hisz benne, hogy minden apró figyelmesség számít, ezért a szervezet stratégiai partnereként a szeretet.éhség. kampány mellett többek között az Ökumenikus
Segélyszervezet Felhőtlen Gyermekkor kampányát is rendszeresen támogatja, melynek célja a nehéz sorsú és hátrányos helyzetű gyermekek segítése. Az áruházlánc emellett
évente több alkalommal tart tartósélelmiszer-gyűjtő kampányokat, illetve több mint 170 áruházból minden nap a rászorulók számára ajánlja fel a már nem eladható, de fogyasztásra még alkalmas élelmiszert.