2025.júl.19.
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Tesco üzlet

    A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco üzletben …

    Üzletlánc

    Egy Wolt futár rendelést ad át

    Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar …

    Általános

    Mizo Art Coffee

    Kortyolj bele a művészetbe – szó szerint!

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    Michele Morrone

    Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc ország…

    Hírek

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az ipari termelés

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az …

    Hírek

    Mirto dinnye

    Megérkezett a magyar görögdinnye, a nyár íze …

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció

    A kényelmi termékek kreatív lehetőségeket kínálnak…

    Polc

    Csomagolásmentes vásárlás: Tudatos döntés, zöldeb…

    Kereskedelem

    kézzel mosogat

    Nő a nagy kiszerelésű mosogatószerek népszerűsége:…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    online kereskedelem

    Bővülő online kereskedelem

    Kereskedelem

    Hullámok

    Hullámoktól hullámokig – Ultrahang és AI segíti a …

    Ipar

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldásokat gyártó norvég OSO-t

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldáso…

    Ipar

  • Újdonságok

Üzletlánc

Auchan: a minőségi, magasabb kategóriájú termékek felé tolódik a húsvéti kereslet 
Üzletlánc
2018.márc.28.

Auchan: a minőségi, magasabb kategóriájú termékek felé tolódik a húsvéti kereslet 

Az Auchan tapasztalatai szerint a magyarok körültekintően döntenek arról, hogy mi kerüljön a húsvéti asztalra. Noha továbbra is követik a hagyományokat, a sonkák esetében megnövekedett a kereslet az érleléssel tartósított, magasabb kategóriájú termékek iránt, a továbbra is kedvenc, tradicionális füstölt, illetve füstölt-főtt mellett.

A tojások esetében sokan keresik a speciálisan kezelt, illetve bio változatokat, méret tekintetében pedig minden bizonnyal a sokrétű felhasználás miatt az L-es és XL-es tojások a legnépszerűbbek. A legkisebbeknek idén másfélmillió darabos csokitojás és több mint egymillió darabos csokifigura kínálattal készült az áruházlánc.   

Odafigyelnek a tojásvásárlásra a magyarok

Húsvét előtt 30-40 százalékkal növekszik az Auchan áruházak tojásforgalma, és az ünnepet megelőző napokban közel 2 millió db tojás értékesítésére számítanak. Tekintettel a tojás  sokrétű felhasználására – díszítési és étkezési célra egyaránt a kosárba kerülnek –, ilyenkor még nagyobb a kereslet a különböző méretű tojások iránt, de leginkább az L-es és XL-es méretűeket keresik a vásárlók az áruházláncnál. Lényeges azonban, hogy az Auchan tapasztalatai szerint a tojások esetében több szempontot is figyelembe vesznek a vásárlók, ennek az igénynek megfelelően pedig speciális GMO-mentes E-vitaminos, illetve bio változatok is kaphatók, amelyek mindegyike magyar termelőktől származik.

A vásárlók igénylik a különleges ízesítésű kalácsokat is

A kalács ugyancsak a húsvéti asztal elmaradhatatlan eleme, amelyből a hagyományos foszlós és sós fonott kalács mellett különleges, diós, valamint málnás-csokis ízesítésű is készül az Auchan saját cukrászatában 250 grammos, illetve 500 grammos kiszerelésben. Emellett nagy az érdeklődés az Auchan áruházakban más ünnepi édességek iránt is, ezért többek között cukormentes piskóták, kézműves mézeskalácsok, saját gyártású bejglik, húsvéti díszítésű Marlenka torták is megtalálhatók a polcokon. Mindemellett idén az Auchan még inkább kedvezni kíván az ínyenceknek, így Magyarországon is elérhetővé tette a Németországban díjat nyert sajátmárkás prémium fánkokat is.

Divatosak az érleléses eljárással készült sonkák

A sonka iránti érdeklődés ugrásszerűen megnő a húsvét előtti hetekben, amelyre idén több száz tonna, az éves forgalomnak pedig a 20 százalékát kitevő sonkamennyiséggel készült az áruházlánc. A kínálat több mint  80 százaléka magyar termelőktől származik. A széles választékon belül továbbra is a hagyományos magyar füstölt és a füstölt-főtt sonkák a magyarok kedvencei. A vásárlók számára azonban az ár mellett egyre fontosabba hústermék elkészítési módja is. Jó példája ennek, hogy egyre többen keresik a külföldről származó prémium kategóriás, érleléssel előállított termékeket is. Árak tekintetében a gyorspácolt hústermékek már 900 forint/kg ártól vásárolhatók, egyes prémium, érlelt sonkák kilogrammonkénti ára pedig elérheti akár a 10 000 forintot is. 

A tradicionális sonkafélék mellett idén új termékek is megjelentek az Auchan áruházakban, mint például a békebeli parasztlapocka és a csont nélküli bőrös parasztsonka. A „Tájaink ízei” sajátmárkás termékek sora háztáji sódarral bővült (bőrös parasztsonka csont nélkül), amely hagyományos eljárással, tengeri sóval készül, de nitritet és adalékanyagot nem tartalmaz. Az Auchan által tenyésztett, háztáji sertés combjából készült termék egyedülálló a piacon, ilyen alapanyagból füstölt, GMO-mentes sonkát kizárólag az Auchan értékesít. Ugyancsak az igazi ínyenceket kívánja megszólítani az Auchan a különleges pármai marhasonkával.

Az idei év slágerei a magas kakaótartalmú finomságok és a locsolókannás csokinyúl

A legkisebbeknek sem okozhat fejtörést a meglepetések kiválasztása az Auchannál, hiszen az áruházlánc másfélmillió darabos csokitojás és több, mint egymillió darabos csokifigura kínálattal készült az ünnepre, amelyek között találhatunk 65 forintért értékesített és 7000 forintos áron polcokra kerülő terméket is. Az utóbbi évek tapasztalatai alapján a közel 300 féle szezonális termékből egyre több Auchan vásárló keresi a minőségi csokoládéból, magas kakaó- és csökkentett cukortartalommal készült prémium édességeket. Akik viszont idén valami szokványostól eltérő finomsággal szeretnék meglepni a gyereket, az áruházlánc kínálatában választhatják az idei év új slágertermékét is, a locsolókannás csokinyulat. Mindemellett a különleges táplálkozási igényű vásárlókat kibővült paleo választék várja, de elérhetők a közkedvelt lédig csokoládé tojások és szemenként csomagolt desszertek is.

  • Előző cikk: SPAR: rekordforgalom és új üzem Üllőn Előző
  • Következő cikk: Az Allee bevásárlóközpontban megnyílt az Intersport legmodernebb áruháza a régióban Következő

Legfrissebb

Michele Morrone

Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc országból érkezt…

2025.júl..17

Szilva

Gyorsfagyasztott szilvát hívtak vissza a forgalomból

2025.júl..17

Egy Wolt futár rendelést ad át

Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszer…

2025.júl..17

Rossmann üzlet az Árkádban

Digitális korszakváltás a Rossmann-nál

2025.júl..16

Balaton-átúszás hangulatkép

Tíz nap a 43. Lidl Balaton-átúszásig: Így lehet tudatosan fe…

2025.júl..16

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom