Valamennyi termékét átöltöztette a magyar piac elsőszámú szárnyas márkája, a Sága. Emellett megújította a logóját, új termékekkel jelenik meg a piacon, és hárommilliárdos beruházási programba kezd.
Valamennyi termékét átöltöztette a magyar piac elsőszámú szárnyas márkája, a Sága. Emellett megújította a logóját, új termékekkel jelenik meg a piacon, és hárommilliárdos beruházási programba kezd.
A Lisztérzékenyek Érdekképviseletének Országos Egyesülete 2018-ban is kiosztotta az „Év Új Gluténmentes Terméke” díjat. Az idei évben Év Új gluténmentes Terméke díj mellett egy különdíjat is megítélt a szakmai bírálóbizottság.
Ahány ember, annyi ízlés, ahány hangulat, annyiféle bor. Létezik azonban az univerzálisan jónak nevezhető bor, ami nem drága, nem édes vagy száraz, hanem mindig pont azt nyújtja, amit a fogyasztója az adott pillanatban elvár tőle. Ezt üzeni a 750 brand, mely több mint 50 hazai pince közel 400 borát képviseli.
Bővebben: Megszületett Magyarország legsokrétűbb bor-brandje
A hazai komlótermesztés újjáélesztéséről szóló együttműködési megállapodást írt alá a HEINEKEN Hungária Zrt. a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel az Agrárminisztériumban. A hároméves program révén a vállalat tovább növelheti a felhasznált hazai alapanyagok arányát termelésében, melyen keresztül egy kistérség hátrányos helyzetű családjai munkalehetőséghez jutnak.
Újabb jelentős nemzetközi sikert ért el a Balaton-felvidéki Canter Borház. A borászat 2017-es évjáratú Magnus Sárgamuskotálya aranyérmet nyert Bordeaux-ban, a Challenge International du Vinen. A rendezvény Európa egyik legrégibb és legnagyobb presztízsű versenye, amelyen idén 37 ország 3761 bora mutatkozott be.