"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Hírek

Idén tizennyolcadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjat és tizenötödik alkalommal pedig a Business Superbrands elismerést, melyekkel évről évre a legkiválóbb márkákat tüntetik ki. Ebben az évben a Tamás-Hús Kft.-t Business Superbrand-díjjal, az általuk forgalmazott Gierlinger márkát pedig Superbrands kitüntetéssel jutalmazták.

Furmint Február

A Furmint Február hagyományai tizenkét éves múltra tekintenek már vissza - idén azonban az alliteráló szókapcsolatot a pandémia miatt kialakult helyzet némileg megtorpedózta - ám a fajta mégis megér egy Nagykóstolót!  A Furmint Február kezdeményezés célja az volt 2010-ben, hogy a hazánk borkultúrája szempontjából kiemelten fontos szőlőfajta minél szélesebb körben eljusson a borkedvelő közönséghez és minél többen megismerjék a különlegességeit és a benne rejlő lehetőségeket. Így 12 év után azt is érdekes látni, hogy ez a igen fontos hazai fajta milyen fejlődésen ment keresztül.

Tags: ,

 A várakozásokat meghaladó ütemben nyer teret Európában a vegánizmus, amelynek köszönhetően folyamatosan bővül a vegán élelmiszerek piaca is. Erre a trendre reagálva kezdett bele új termékcsaládja fejlesztésébe a Cerbona Élelmiszergyártó Kft. Az újdonság iránt kifejezetten komoly érdeklődés tapasztalható a fiatal korosztály körében.

BioTechUSA

A BioTechUSA piacra dobta a Diet Shake-et A BioTechUSA Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg több mint 100 országban, 24 webshoppal, 270 franchise üzlettel és 4500 partnerrel van jelen. A BioTechUSA-cégcsoportba összesen 4 márka tartozik, köztük a Scitec Nutrition is. Az 1800 munkatársat számláló vállalat sikerét elsősorban minőségi termékportfóliójának köszönheti, melyet a fogyasztói visszajelzésekkel összhangban folyamatosan fejleszt. Aktuális termékkínálata mintegy 1500 termékből áll, így támogatva a legkülönfélébb vásárlói célokat. A BioTechUSA saját gyárral rendelkezik, mely lehetőséget ad arra, hogy a fogyasztói igényeket gyorsan, flexibilisen és magas minőségben kiszolgálják.

kifli.hu

Tudósok helyett háziasszonyok, férjek és feleségek bizonyítják, hogy egy doboz hazai eper bizony csodákra képes. Most eltekintünk a gyümölcs egészségre gyakorolt hatásaitól és arra a tényre fókuszálunk, hogy mit okoz egy doboz friss eper a konyhaasztalon. Vagy a hálószobában. Megfigyelések bizonyítják, hogy az eper színe piros. A piros pedig a szerelem színe. Innen következik, hogy egy doboz frissen mosott epernél kevés romantikusabb vallomás létezik. A romantikus este a konyhában tálalt eper után már könnyen a kádban, vagy a hálószobában folytatódhat. Az eper itt is fontos szerepet játszhat, képzeljük csak el egy kis tejszínhabbal. Máris elszalad a fantázia, és kezdődhet a csemegézés.

Tags: ,