2025.júl.19.
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Tesco üzlet

    A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco üzletben …

    Üzletlánc

    Egy Wolt futár rendelést ad át

    Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar …

    Általános

    Mizo Art Coffee

    Kortyolj bele a művészetbe – szó szerint!

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    Michele Morrone

    Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc ország…

    Hírek

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az ipari termelés

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az …

    Hírek

    Mirto dinnye

    Megérkezett a magyar görögdinnye, a nyár íze …

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció

    A kényelmi termékek kreatív lehetőségeket kínálnak…

    Polc

    Csomagolásmentes vásárlás: Tudatos döntés, zöldeb…

    Kereskedelem

    kézzel mosogat

    Nő a nagy kiszerelésű mosogatószerek népszerűsége:…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    online kereskedelem

    Bővülő online kereskedelem

    Kereskedelem

    Hullámok

    Hullámoktól hullámokig – Ultrahang és AI segíti a …

    Ipar

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldásokat gyártó norvég OSO-t

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldáso…

    Ipar

  • Újdonságok

Hírek

A csomagolás szerepe a hatásos márkakommunikációban
Hírek
2020.febr.21.

A csomagolás szerepe a hatásos márkakommunikációban

Az eladásösztönzés eszközei azonnali cselekvésre késztetik a fogyasztókat. Egyszerre motiválja és informálja a vásárlót. A bevezető szakaszban gyorsítja az új termék elterjedését, de segítségével kialakítható a márkahűség és a vevőkör bővítése is.

Egy Deloitte-tanulmány megállapította, hogy az emberek nemcsak személyre szabott kommunikációra vágynak, hanem egyéni igényeiknek megfelelő termékekre és szolgáltatásokra is. A fogyasztók 36%-a érdeklődést mutatott a személyre szabott termékek, vagy szolgáltatások megvásárlása iránt, míg 48%-uk hajlandó tovább várni azért, hogy ezt meg is kapja.

Az STI Petőfi Nyomda Kft. legújabb beruházásával, az Atlantic Zeiser Digiline Versa típusú kódnyomtató berendezéssel terméke akár jelentős piaci előnyhöz is juthat azáltal, hogy egy izgalmas, egyedi, vagy akár személyre szabott csomagolással felkelti a vásárló érdeklődését. Ez az önálló gép ötvözi a legfrissebb technológiákat és lehetővé teszi, hogy csomagolására igényei szerint egyedi 1D, 2D, QR adatmátrix, illetve Code 128 típusú vonalkódot, sorszámozást, vagy Crypto kódot nyomtasson.

A fogyasztó személyes kötődése a márkához

Emlékeznek még a Coca-Cola Share a Coke kampányára, melynek során az adott ország 250 legnépszerűbb nevével címkézték fel a közkedvelt üdítőitalt? A kampány rendkívül sikeresnek bizonyult: az Ogilvy ausztrál reklámügynökség becslése szerint 7%-kal növelte a fiatal felnőttek Coca-Cola fogyasztását és 870%-os növekedést hozott a cég Facebook forgalmában. Ami azonban még figyelemreméltóbb, hogy az emberek nem csupán a termék fogyasztói voltak, hanem a vásárlói élménynek köszönhetően érzelmileg kötődni kezdtek a márkához.


Legyen az Ön kampánya a következő sikertörténet! Ehhez nem kell más, mint egy kreatív ötlet és az STI Petőfi Nyomda Kft. szakemberei, akik segítenek a megvalósításban!

 

(X)

Tags: csomagolás, STI Petőfi Nyomda kft., márkakommunikáció
  • Előző cikk: Díjazták a Ceres New Line termékcsaládot Előző
  • Következő cikk: Csomagolásmentes eladás Következő

Legfrissebb

Michele Morrone

Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc országból érkezt…

2025.júl..17

Szilva

Gyorsfagyasztott szilvát hívtak vissza a forgalomból

2025.júl..17

Egy Wolt futár rendelést ad át

Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszer…

2025.júl..17

Rossmann üzlet az Árkádban

Digitális korszakváltás a Rossmann-nál

2025.júl..16

Balaton-átúszás hangulatkép

Tíz nap a 43. Lidl Balaton-átúszásig: Így lehet tudatosan fe…

2025.júl..16

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom