Az Unilever az Asdával közösen egy új, országos, egyedi kampányt indít a BBC Children in Need szervezet támogatása céljából, amivel kifejezetten az élelmiszerhiány elleni küzdelembe szálltak be.
Az „Ön vásárol, mi adományozunk” kampány 2024. augusztus 8-tól 2024. szeptember 10-ig tart az Asda fizikai üzleteiben országszerte és az online platformokon egyaránt, aminek a keretében olyan ikonikus Unilever-márkákat vonultatunk fel, mint a Pot Noodle, a Hellmann's és a Radox. Az Unilever minden egyes az Asda-ban eladott terméke eladási árának 10%-át a BBC Children in Neednek ajánlja fel. A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a partnerségre, és ami még fontosabb, hogy pénzt gyűjtsön a BBC Children in Need számára, hogy egyetlen gyermek se éhezzen az iskolai szünetben.
Az Asda 2000 óta működik együtt a BBC Children in Need programmal, és ez idő alatt több mint 34 millió fontot gyűjtöttek a szervezet létfontosságú munkájának támogatására. Tavaly a BBC Children in Need és az Asda közösen indította el a „Fuelling Potential” kampányt, amelynek célja, hogy egyetlen gyermeket se veszélyeztessen az élelmiszerhiány. A jelenlegi program célja, hogy három év alatt 100 000 gyermek és fiatal élete változhasson meg az általános jólét fokozásával és a tápláló ételekhez való hozzáférés biztosításával. A kampány eddig több mint 3,1 millió fontot gyűjtött össze, és 34.000 gyermeket és fiatalt támogatott szerte az Egyesült Királyságban. A következő évben ezt a hatást tovább erősíti az Unilever kampánya, amely akár 600 ezer fontot is összegyűjthet a jótékonysági szervezet számára.
Ma az Egyesült Királyságban körülbelül 2,7 millió gyermeket érint az élelmiszerellátás bizonytalansága. A Fuelling Potential program biztosítja, hogy az élelmezési bizonytalanságban szenvedő gyermekek tápláló ételekhez jussanak, miközben a BBC Children in Need által finanszírozott szünidei foglalkozásokon vesznek részt az Egyesült Királyságban, és célja a mentális egészségük és fizikai jólétük erősítése.
Jo Taylor, az Unilever Asda ügyféligazgatója szerint: „Nagy örömünkre szolgál, hogy idén két befolyásos partnerrel, az Asda-val és a BBC Children in Need ikonikus szervezetével dolgozhatunk együtt, hogy folytassuk az Egyesült Királyságban élő gyermekek élelmiszer-szegénységének felszámolására irányuló támogatást. Célunk, hogy pozitív és tartós változást hozzunk létre az egész Egyesült Királyságban azon gyermekek számára, akiknek a legnagyobb szükségük van rá.”
„Nagyon hálásak vagyunk, hogy hosszú távú partnerünkkel, az Asdával közösen ünnepelhetjük a »Fuelling Potential« egy csodálatos és hatásos évét. Az elmúlt évben a kampánynak köszönhetően több mint 34.000 gyermeket és fiatalt sikerült támogatnunk 210 program keretében szerte az Egyesült Királyságban. A második évünkbe lépve az Unileverrel együttműködve az „Ön vásárol, mi adományozunk” kampányon dolgozunk, hogy kiterjesszük ezt a hatást, és biztosítsuk, hogy egyetlen gyermeket se hátráltasson az élelmiszerellátás bizonytalansága” – nyilatkozta Claire Hoyle, a BBC Children in Need bevételi, marketing- és kommunikációs igazgatója.