Az Aldi az Egyesült Királyságban megnyitotta első kasszamentes üzletét Londonban.

Január 18-án reggeltől a greenwichi Aldi Shop&Go üzletet már a lakosság is kipróbálhatja. Az üzletet az előző hónapokban az Aldi kollégái tesztelték. A High Streeten található új próbaüzlet lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy anélkül tudjanak vásárolni, hogy egyetlen terméket is be kelljen szkennelniük vagy a pénztárhoz kellene velük fáradniuk.

Az üzlet használata roppant egyszerű. A vásárlóknak le kell tölteniük az Aldi Shop&Go alkalmazást, amely lehetővé teszi számukra a belépést az üzletbe, hogy összeválogassák a termékeket. A vezető technológiai szolgáltató, az AiFi rendszere speciálisan elhelyezett kamerák segítségével érzékeli, hogy a vásárlók mely termékeket vették magukhoz. Amikor végeztek a bevásárlással, egyszerűen csak kisétálnak az üzletből. Amikor a vásárlók elhagyják az üzletet, a rendszer automatikusan megterheli a számlájukat a vásárlás összegével (a választott fizetési módon), és a nyugtát is megkapják az alkalmazásban. 

Azok a vásárlók, akik alkoholt vagy más, korhatárhoz kötött termékeket szeretnének vásárolni, megbecsültethetik arcuk életkorát ennek engedélyeztetésére. A Yoti által biztosított technológia lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy másodperceken belül megerősítsék életkorukat az Aldi Shop&Go alkalmazáson keresztül. Azok, akik úgy döntenek, hogy nem használják a rendszert, egy bolti kollégát kérhetnek meg hogy ellenőrizze az életkorukat.

Giles Hurley, az Aldi UK és Írország vezérigazgatója a következőket mondta: „A mai nap több hónapos munka csúcspontja, nem utolsósorban a greenwichi csapat részéről, és kíváncsian várom, hogyan reagálnak a vásárlók a próbaüzemre. Ez az üzlet a legújabb kiskereskedelmi technológiát alkalmazza, új és innovatív módon kínálja az Aldi díjnyertes termékeit és verhetetlen árakat a vásárlóknak. A csapat nagyon izgatott, hogy a vásárlók bejönnek és megtapasztalják az Aldi Shop&Go-t.”

Lewis Esparon üzletvezető így nyilatkozott: „Alig várom, hogy megmutassam vásárlóinknak az új Aldi Shop&Go üzletünket. Már több hónapja készülünk erre a napra, így jó lesz látni, hogy ügyfeleink hogyan reagálnak az új technológiára. Számunkra az ehhez hasonló lépések mindig az ügyfélélmény javítását jelentik, és az egész csapat alig várja, hogy készen álljon a segítségére, hogy az élmény olyan gördülékeny legyen, mint mindig.”