Üzletlánc

Tesco-WWF együttműködés az egészséges élelmiszer-fogyasztásért és az ökológiai lábnyom csökkentéséért

Idén július 29-re esik a túlfogyasztás világnapja, amely vészcsengőként figyelmeztet fogyasztásközpontú életmódunkra. A WWF és a Tesco ezért egyedülálló együttműködést indított el azzal a céllal, hogy hosszú távon támogassa a megfizethető és fenntartható élelmiszer-fogyasztást Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában.

Hulladékkezelési útmutatás a SPAR saját márkás csomagolásain

A hulladékgyűjtés egyszerűsítése és hatékonysága érdekében a vállalat idén nyártól jól áttekinthető piktogramokkal látja el saját márkás termékeinek csomagolását annak érdekében, hogy a vásárlók megismerjék, melyeket tehetik a szelektív hulladéktárolókba vagy éppen a kommunális gyűjtőkbe. A SPAR vásárlói az első időszakban csaknem 100 saját márkás terméken találkozhatnak a szembetűnő jelzésekkel, a későbbiek során pedig a vállalat valamennyi saját márkás termékét ellátja a hulladékgyűjtést segítő jelöléssel.