2025. június 13
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25
  • MÁRKA MÖGÖTT

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    OKSZ

    OKSZ: Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár…

    Általános

    alza logo

    Alza Apple Shop nyílik az Alza bemutatótermében

    Üzletlánc

    napelem-dm

    Elkészült a dm első közös, 14 országra vonatkozó f…

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    infláció

    A fogyasztói árak átlagosan 4,4%-kal haladták meg …

    Hírek

    NAK kampány-séfek

    Az Agrárgazdasági Kamara „Tények ízekre szedve” or…

    Hírek

    Szentkirályi Pepsi gyár bejelentés

    Pepsi gyártás újra Magyarországon: A Szentkirályi …

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció
    kisállat etetés

    Kettős nyomás alatt az állateledel-piac: Dráguló f…

    Polc

    bolt vásárló

    A cukor­mentes termék „már alap a választékban” …

    Polc

    BEVÁSÁRLÓTÁSKA

    Hazai gyártók új kihívások előtt: Fókuszban a magy…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    bevásárlókosár

    Hosszútávú a fogyasztói viselkedésváltozás, nem cs…

    Trend

    asda logo

    Támogatják a helyi közösségeket

    Kereskedelem

    paradicsomvásárlás

    A cél a gyümölcsfogyasztás növelése

    Kereskedelem

  • Újdonságok

Üzletlánc

mere
Üzletlánc
2024. április 02

Magyarországra jön az orosz diszkonthálózat

A tájékoztatás szerint áraik a piaci átlagnál 20 százalékkal lesznek alacsonyabbak.

„Örömmel tájékoztatjuk arról, hogy az európai MERE szupermarket hálózat mostantól Magyarországon is elérhető lesz” – számolt be a Haszon arról az emailről, amely a lap birtokába jutott. A tájékoztatást az orosz diszkontlánc képviselői küldték szét még idén február végén potenciális üzleti partnereiknek.

A portál azt írja, hogy az üzenetben a társaság ambiciózus terveket vázol fel: „az elkövetkező év” során 20 üzletet nyitnak Budapesten és az agglomerációban, három év múlva pedig 200 üzletükben már 700 millió eurós forgalmat szeretnének elérni.

A Haszon emlékeztetett arra, hogy az orosz kiskereskedelmi láncot 2009-ben alapították, azóta 20 országban (például Belgium, Cseh Köztársaság, Észtország, Kazahsztán, Oroszország, Kína, Németország, Lengyelország, Litvánia, Lettország, Románia, Vietnam, Fehéroroszország, Azerbajdzsán, Szerbia, Spanyolország, Görögország) mintegy 2500 üzletet működtetnek. A MERE egy hard diszkontlánc, amely rendkívül nyomott árakon kínálja az árukat. Az átlagosan 1000 m2-es üzletekben a termékeket dobozokban, raklapokon teszik ki. Az emailben azt ígérték, hogy áraik a piaci átlagnál 20 százalékkal lesznek alacsonyabbak „a gyártókkal való közvetlen együttműködés, a szigorú költségellenőrzés és a minimális kereskedelmi felár miatt.” A MERE-ben körülbelül 1500 cikkből áll majd a választék, ebben lesz majd élelmiszer, háztartási vegyiáru, italok és iparcikkek.

Sajtóinformációk szerint a MERE 2022-ben az orosz-ukrán háború miatti szankciók és az ellátási nehézségek miatt kénytelen volt bezárni osztrák, belga, francia, német, spanyol és brit üzleteit. Azóta Belgiumban újra próbálkoznak, de már MyPrice néven. A német Lebensmittel Zeitung pedig tavaly szeptemberben arról számolt be, hogy az orosz diszkontlánc nem mondott le teljesen Európáról, de most inkább Kelet-Európára koncentrál. Szerbiában például egy év alatt 13-ról 30 növelte egységei számát, Litvániában pedig, ahol nagyjából kéttucat üzlete van, 50 millió eurós forgalmat bonyolított tavaly.

Tags: diszkont, terjeszkedés, élelmiszer-kiskereskedelem
  • Előző cikk: Rossmann x Respray: áprilisban fára váltjuk a dezodor újratöltéseket! Előző
  • Következő cikk: Eljárást indított a GVH az eMAG Kft-vel szemben Következő

Legfrissebb

OKSZ

OKSZ: Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztér…

2025.jún..12

alza logo

Alza Apple Shop nyílik az Alza bemutatótermében

2025.jún..12

pénztár

Az OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!

2025.jún..11

NAK kampány-séfek

Az Agrárgazdasági Kamara „Tények ízekre szedve” országos sze…

2025.jún..11

infláció

A fogyasztói árak átlagosan 4,4%-kal haladták meg az előző é…

2025.jún..11

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom