A közkedvelt online szupermarket sikerének titka, hogy a vásárlói igények mentén fejleszti szolgáltatását, teljesítve ezzel küldetését, miszerint „jót enni, jól élni” mindenkinek lehet. A napokban bevezetett friss újításokkal még magasabb vásárlói élményt kínálnak a meglévő és jövőbeli kifliseknek.

A Kifli minden tekintetben szakít a hagyományos bolti vásárlói élménnyel, így náluk nincs szükség arra, hogy a vásárló magának ellenőrizze a termék frissességét, megteszik ezt a szakemberek. A cég a weboldalon és az applikációban is egy ún. „Frissesség-garancia” jelvénnyel tünteti fel a termék mellett az átlagos felhasználhatósági időtartamot. Amennyiben a vásárló mégsem elégedett a termékkel, a visszatérítési folyamat kérdés nélkül, azonnal jóváírható a vevő profiljában – olvasható az online szupermarket közleményében.

„A frissesség garantálása és az elérhetőség növelése érdekében a partnereink által szállított mennyiségeket emeljük anélkül, hogy hosszabbítanánk a raktárban tárolás idejét. Ezzel megőrizzük a vásárlóinknak garantált frissességet és minőséget. Annak biztosítása érdekében, hogy egyetlen nagyszerű élelmiszerünk se vesszen kárba, új, előremutató megoldásokat vezettünk be vásárlóink számára. A kiváló minőségű termékek, amelyek a lejárati idejükhöz közelítenek, bekerülnek a „Mentsd meg az élelmiszert” kategóriába, ahol a vásárló akár 50 százalékos kedvezménnyel is megveheti őket. Így könnyedén kipróbálhatja a prémium lazacot vagy a fantasztikus avokádót a napi menüben anélkül, hogy aggódnia kellene a költségvetése miatt” – mondta Gabriel Makki, a Kifli.hu ügyvezetője.

Fenntarthatóbb és megfizethetőbb szállítás: öko-idősávok
Azt írják, hogy a cég küldetése, hogy forradalmasítsa a vásárlói élményt és fenntarthatóbbá tegye a vásárlást anélkül, hogy a vásárlóknak további költségeket kellene fizetniük. Az öko-idősávok bevezetésének célja, hogy csökkentse az ugyanazon területen található megtett utak számát. Ha már eleve terveztek túrát arra a területre, ahová a vásárló rendel, akkor választhat az öko-idősávok közül, amivel csatlakozik a közelébe tervezett útvonalhoz – segítve további útvonalak és értékes erőforrások megtakarítását. A vásárlók most 300 forintot is megtakaríthatnak a szállítási költségen ezeknél a környezetbarát időablakoknál.
„Az innováció és az új megoldások kutatása folyamatos, így a következő hetekben rengeteg olyan izgalmas hírrel jelentkezünk, amelyek minden család életét jobbá teszik Budapesten és azon túl” – tette hozzá Makki.

A Kifli.hu 2019 decemberében kezdte meg működését azzal a határozott céllal, hogy minőségi ételeket és szolgáltatást biztosítson Budapesten és a környező településeken. A cég gyorsan népszerűvé vált a főváros és vonzáskörzetének utcáin, hogy a kiszállított rendelések száma 2022 őszén már a 3 milliót is meghaladta. A mára a Balaton és a Velencei-tó körül is elérhető szolgáltatás az üzleti sikerek mellett nagy figyelmet fordít a fenntartható működésre is.