A Rohlik Csoport (Rohlik), és a hozzájuk tartozó Kifli.hu, Európa egyik legnagyobb online élelmiszerszállítási szolgáltatása, új olasz termékválasztékát indítja el. Ez az új választék közvetlen válasz a Rohlik azon megközelítésére, miszerint meghallgatja az ügyfelek igényeit, folyamatosan új utakat keresve a lehető legszélesebb ügyfélkör kiszolgálására. A termékcsalád több mint 150 különböző, minőségi terméket tartalmaz.

 „Adataink azt mutatják, hogy ügyfeleink egyre jobban érdeklődnek az autentikus ételek iránt, de megfizethető áron, a minőség feláldozása nélkül szeretnék azokat próbára tenni. Így ma örömmel osztom meg, hogy a Rohlik bemutatja legújabb termékválasztékát, “Olasz Specialitások” néven, amelyek minden országban elérhetők lesznek. Elkezdtünk együttműködni olasz termelőkkel, és elképesztő családi történetek állnak mögöttük, beleértve azokat is, ahol a termékeket a gyártók negyedik generációja készíti. Ügyfeleink élvezni fogják a figyelmesen kiválasztott olasz termékeket, amelyek Olaszország ízét közvetítik otthonukba.” - magyarázza Stanislav Sekyra, a Rohlik Kereskedelmi felfedezés terméktulajdonosa.

 “Mi sento come de fossi a casa della mamma”, azaz “Úgy érzem magam, mint az anyám házában”

A Rohlik olasz kínálata körülbelül 150 minőségi terméket tartalmaz, például sajtot, sonkát, bort, burratát, olívaolajat és hagyományos olasz tésztákat. A vásárlók az autentikus DOP/IGP, regionális, kézműves család által gyártott termékek reprezentatív választékát kapják megfizethető áron, valamint a csúcsminőségű olasz csemegeáru márkákat.

 „Egy igazán hiteles olasz élményhez a konyhában és az étkezőasztalon található termékek széles skálájára van szükség. Választékunk biztosítja, hogy Európa-szerte az ügyfelek ugyanazokat az ízeket élvezhessék otthon, mint egy olasz trattoriában, miközben támogatják a kisebb családi termelőket. Nálunk a közvetlen beszerzés rövidebb, hatékonyabb és fenntarthatóbb ellátási láncot jelent, ez a titok.” - kommentálja Jakub Petřina, a Rohlik Group marketing igazgatója.

 “Mi, itt a Kiflinél óriási izgalommal várjuk az olasz választékunk elindulását. Olyan isteni falatokról van szó, amik az irodai kóstoláson azonnal kiváló minősítést kaptak, még mi is libabőrösek lettünk. Ízig-vérig olasz élmény.” - tette hozzá a Kifli.hu marketing menedzsere, Zvara Tímea.

 „1908-ban Felicetti vállalta a kihívást, hogy tésztát gyárt a Dolomitok (Olaszország) szívében, nagyapánk, Valentino víziójának köszönhetően. Ma termelésünket négy fő termékcsaládra szervezzük, amelyek összmennyisége eléri az évi 30 000 tonnát, több mint 200 különböző formátumban. Ennek ellenére továbbra is csak szerves búzadarát és forrásvizet használunk a tészta keveréséhez és tiszta hegyi levegőt a szárításhoz” - mondja Riccardo Felicetti, a család nevét viselő vállalat vezérigazgatója, hozzátéve: „ A jó étel iránti szenvedély és a fenntarthatóság szemlélete a legfontosabb hajtóerő, ami összeköti a Pastificio Felicettit és a Rohlik Csoportot. Ez az együttműködés lehetővé teszi számunkra, hogy megerősítsük piaci részesedésünket Közép -Európában, nemcsak azokban az országokban, ahol jelenlétünk már erős, mint például Németország (amely exportunk 28% -át teszi ki), hanem Csehország, Magyarország és Ausztria is.”

 A BioOrto egy családi vállalkozás, közvetlenül a Gargano Nemzeti Park mellett, Olaszország keleti partján. A Nino Passalacqua által 2003-ban alapított vállalkozás kiváló minőségű olívaolajat, bio zöldségeket, valamint hagyományos olasz szószokat és pesto-t kínál egész Európában. Sikerük titka abban rejlik, hogy jól menedzselt, mégis kézműves megközelítéssel közelítik meg a termelést egészen a vetéstől, a kézi betakarításon, a csomagoláson keresztül a forgalmazásig.

 Caseificio Olanda 1988 -ban született Andriában, abban a városban, amely Michele Olanda és felesége, Carmela jóvoltából mindig is a tejtermékek gyártásával foglalkozott. Az Alta Murgia -dombok festői tájai és a híres Castel del Monte vár között a két házastárs különös gonddal és figyelemmel neveli a teheneket a kézműves tejtermékeiknek szánt tej előállításához. Michele és Carmela személyesen választja ki a legjobb összetevőket a híres „burrata” elkészítéséhez.

 „A Devodier család története, még a cég története előtt is, közel három évszázadon keresztül szoros kapcsolatban állt a pármai cukrászattal. 1963 -ban Enrico Devodier a Parma Ham Consortium egyik eredeti alapítója volt, ma a vállalkozást vezető két generációt a kiválóság iránti szenvedély, a múlt értékeinek tisztelete és a mesterség kincsként való megőrzése köti össze és, melyet a fenntarthatóság és a minőség a fő alappillérire építünk” - mondja Michele Devodier, a cég legújabb generációja, hozzátéve: „Minden alkalommal egyedi és exkluzív kóstolási élményt szeretnénk kínálni, közvetlen párbeszédben ügyfeleinkkel, hogy ősi pincéink illatát a világ minden tájára eljuttassuk. A Rohlik Csoporttal való együttműködés nyertes lesz, mert osztozunk a jó, hiteles termékek iránti szeretetben, és alapvető küldetésünk, hogy mindig a lehető legjobb minőséget biztosítsuk ügyfeleink számára. ”

 Fratelli Pinna – Egy történet, amely két testvérrel kezdődik, több mint száz évvel ezelőtt. Minden sajtjuk és ricottájuk csak a szardiniai nyájak tejéből készült. Sajtjaik egy része évezredes múltra tekint vissza, de készítenek saját alkotásokat is, melyek az ősi bölcsesség új értelmezései. A sajtokat, kenyeret, a bort, tehát a legegyszerűbb és legértékesebb ételeket ezerféleképpen lehet elkészíteni. Az elkészítés és az érlelés változtatásával ugyanaz a tej teljesen mássá alakul. Így születhetnek nagyon friss és finom sajtok, valamint más erős, sőt fűszeres ízű sajtok. Lehetnek bársonyos, puha és édes ricották vagy érlelt, erősebb ízű ricották. Ez az ízek egész világa, amely egy kis szigetről és egy nagy bölcsességből származik.