2025.júl.20.
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Tesco üzlet

    A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco üzletben …

    Üzletlánc

    Egy Wolt futár rendelést ad át

    Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar …

    Általános

    Mizo Art Coffee

    Kortyolj bele a művészetbe – szó szerint!

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    Michele Morrone

    Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc ország…

    Hírek

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az ipari termelés

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az …

    Hírek

    Mirto dinnye

    Megérkezett a magyar görögdinnye, a nyár íze …

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció

    A kényelmi termékek kreatív lehetőségeket kínálnak…

    Polc

    Csomagolásmentes vásárlás: Tudatos döntés, zöldeb…

    Kereskedelem

    kézzel mosogat

    Nő a nagy kiszerelésű mosogatószerek népszerűsége:…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    online kereskedelem

    Bővülő online kereskedelem

    Kereskedelem

    Hullámok

    Hullámoktól hullámokig – Ultrahang és AI segíti a …

    Ipar

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldásokat gyártó norvég OSO-t

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldáso…

    Ipar

  • Újdonságok

Kereskedelem

ALDI
Kereskedelem
2022.nov.03.

10% feletti mennyiségi növekedés az ALDI magyar frisshús-értékesítésében

Egy évvel ezelőtt döntött úgy az ALDI Magyarország, hogy kizárólag magyar friss húst kínál valamennyi üzletében. Az azóta eltelt 12 hónapban 10%-nál is nagyobb mértékben nőtt a vállalat által értékesített magyar friss hús mennyisége, amely immár meghaladja a 11 000 tonnát. Az áruházlánc a magyar állattartók és húsfeldolgozók számára is jelentős támogatást nyújt a stabil belföldi piac biztosításával.

Az ALDI 2021 novemberében hozta meg azt a döntést, hogy állandó kínálatába kizárólag magyar beszállítóktól vásárol friss húst, akik csak hazai tartásból, vágásból és feldolgozásból származó friss hússal látják el az áruházlánc valamennyi üzletét. A vállalat az országos kiskereskedelmi láncok közül elsőként tette meg ezt a hazai agrárium számára stabil belföldi megrendelést és keresletet biztosító intézkedést, amelyet az Agrárminisztérium mellett az agrárszakmai szervezetek és a beszállítók is rendkívül kedvezően fogadtak. A döntés a vásárlók körében is pozitív visszhangra lelt, amit a rendkívül dinamikus forgalombővülés is visszaigazol. Az ALDI által forgalmazott frisshús-mennyiség az elmúlt 12 hónapban több mint egytizedével nőtt, és már meghaladja a 11 000 tonnát. A legnagyobb növekedés a pulykahús értékesítésében mutatkozott: a kategória forgalma közel 40%-kal bővült. A sertéshús értékesített mennyisége mintegy 15%-kal, a csirkehúsé pedig közel 7%-kal nőtt. Ezzel párhuzamosan az áruházlánc több mint 400 tonnával több friss magyar marhahúst forgalmazott.

Az ALDI frisshús-kínálatát a legnagyobb hazai beszállítók biztosítják: a csirketermékek a Master Goodtól, a Hungerittől, a Meat-Landtól és a Szögedi Csirkétől, a pulykahús a Gallicooptól, a sertés friss húsok pedig a Kométától, a Cervustól és az MCS-től érkeznek a vállalathoz.

„Egyértelműen jó döntésnek bizonyult az intézkedésünk, amelynek értelmében kizárólag 100%-ban magyar friss húst kínálunk üzleteinkben. Az agrárium felé stabil belföldi felvevőpiacot biztosítunk, vásárlóinknak pedig garantáljuk a frissességet és a kiváló minőséget, hiszen minden áruházunkba minden reggel friss és kizárólag hazai húsok érkeznek. Elhatározásunkhoz akkor is tartottuk magunkat, amikor külföldről alacsonyabb áron tudtunk volna beszerezni friss húsokat” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.

Nem csupán a friss, hanem a feldolgozott hústermékek is bővülést értek el az elmúlt egy évben. A vállalat kínálatában közel egytizedével több felvágott, májas és bacon kapható, de a kolbászok és szalámiféleségek száma is nőtt. Az ALDI bővítette a jellemzően hazai alapanyagból, kizárólag magyar feldolgozóknál készülő Kokárdás saját márkás termékek körét, így már nem csupán a tejtermékek, hanem a feldolgozott húskészítmények esetében is a kiváló minőségű belépő árkategóriás termékeket kínál a márka égisze alatt.

Az ALDI a hazai beszállító partnerek iránti elköteleződésével folyamatosan támogatja a magyar agráriumot, mindemellett pedig nagyszabású marketingaktivitást is folytat a hazai termékek népszerűsítésére. A „Hazait szeretettel” logó alatt futó kampányok felhívják a figyelmet a magyar termékek választásának előnyeire. A vállalat 2022. november elején átfogó, televíziós, rádiós, köztéri és online hirdetésekkel és aktivitásokkal ismét a magyar termékek választására és vásárlására ösztönzi a fogyasztókat, aminek keretében a Hazait szeretettel logóval ellátott árucikkeket vagy a Kokárdás márka termékeit választók nyereményjátékon is részt vehetnek.

Tags: ALDI Magyarország, növekedés, magyar friss hús
  • Előző cikk: Sikeresen zárult a Lidl Egészségesen az Iskolapadba iskolapadban kampánya Előző
  • Következő cikk: A magyarok ötöde tervezi még idén energiahatékonyabbra cserélni műszaki berendezéseit Következő

Legfrissebb

Michele Morrone

Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc országból érkezt…

2025.júl..17

Szilva

Gyorsfagyasztott szilvát hívtak vissza a forgalomból

2025.júl..17

Egy Wolt futár rendelést ad át

Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszer…

2025.júl..17

Rossmann üzlet az Árkádban

Digitális korszakváltás a Rossmann-nál

2025.júl..16

Balaton-átúszás hangulatkép

Tíz nap a 43. Lidl Balaton-átúszásig: Így lehet tudatosan fe…

2025.júl..16

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom