A Coca-Cola HBC és a Lavazza a mai napon bejelentette, hogy lezárják eddigi együttműködésüket Magyarországon.
Bővebben: Külön utakon folytatja a Coca-Cola HBC és a Lavazza
A Coca-Cola HBC és a Lavazza a mai napon bejelentette, hogy lezárják eddigi együttműködésüket Magyarországon.
Bővebben: Külön utakon folytatja a Coca-Cola HBC és a Lavazza
Mintegy kétmillió eurót, azaz több mint fél milliárd forintot költött a Coca-Cola HBC Magyarország a júniustól elérhető új NaturAqua üvegek kialakítására, amely a vendéglátóhelyeken megújult, 0,33 literes kiszerelésben váltja a negyedliteres üvegeket – ezzel egy időben változik a 0,75 literes üveg külseje is.
Bővebben: Több mint fél milliárd forintos befektetés a Coca-Cola HBC Magyarországnál
A szállítmányozás költségeinek optimalizálása korunk egyik legnagyobb kihívása. Egyre nagyobb kereslet van olyan tároló egységekre, melyek biztonságossá teszik az árucikkek szállítását és a minőségi kialakításnak köszönhetően hosszú éveken át használhatók. Ha egy vállalat meg akarja őrizni piaci pozícióját, a logisztikai költségeket csökkentenie kell.
Bővebben: Az innovatív cégek így csökkentik logisztikai költségeiket
Keserű likőröket vizsgáltak a Szupermenta programban a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Óvatos optimizmus és stabilitás jellemzi a hazai nagyvállalatok idei évi kilátásait – jelzi a K&H nagyvállalati növekedési index első negyedéves eredménye.
Bővebben: Stabil jövőképpel bír a hazai nagyvállalati szektor