Ritka gyakorlat Magyarországon, hogy egy gyártó indít webshopot, az pedig még kevésbé megszokott, hogy ezt úgy teszi, hogy alapvetően nem a kiskereskedelmi tevékenység a fő profilja.
A siklósi BONUS Kft. Magyarország egyik vezető takarítóeszközgyártójaként úgy döntött, mégis belép forgalmazóként is a hazai piacra. A cég teljes kínálata elérhető már a december óta működő online shopjában.
„Gyakran ütköztünk abba a problémába egy-egy termékünk kapcsán, hogy nem tudtunk viszonteladót ajánlani az érdeklődőknek. Mivel alapvetően továbbra sem a kiskereskedelem a célunk és nagyon fontos, hogy megtartsuk partnereink bizalmát, így inkább mint egy kiegészítő lehetőség hoztuk létre az online boltot” – hangsúlyozza Botos Andrej, a cég marketing menedzsere. Hozzátette: áraikat folyamatosan igazítják a kiskereskedőkhöz, illetve a nagy értékű rendeléseket inkább az adott régióban lévő partnereinkhez irányítjuk.
A webshop indítását azért a karácsonyi ünnepek elé időzítette a cég, mert gyakori, hogy a nagy bevásárlási lázban pont a takarítóeszközök maradnak ki a sorból. A vásárlók így otthonról kényelmesen megrendelhetnek mindent, amire szükségük lehet. Az online boltban előre összeállított takarító csomagokat is kínál a gyártó, amelyekkel így akár 10-15%-ot is megtakaríthatnak a megrendelők ahhoz képest, mintha egyesével vásárolnák meg a termékeket. A webshopban 99%-ban csak a BONUS saját termékei kaphatók, kiegészítve a CYCLE fenntartható és környezetbarát tisztítószereivel, illetve az Immunetec káros vegyszerektől mentes antimikrobiális készítményeivel. „Az első hónap eredménye hozta az elvárásainkat, az önfenntartó működéshez szükséges bevétel 80%-át értük el, emellett minden teljesen zökkenőmentesen zajlott, ezt több szempontból is kiváló eredménynek tartjuk” – jegyezte meg Botos Andrej.
A BONUS kiemelt célja a vásárlók gondolkodásmódjának megváltoztatása, és a környezettudatosabb választás felé terelni a fogyasztókat.