2025.júl.20.
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Tesco üzlet

    A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco üzletben …

    Üzletlánc

    Egy Wolt futár rendelést ad át

    Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar …

    Általános

    Mizo Art Coffee

    Kortyolj bele a művészetbe – szó szerint!

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    Michele Morrone

    Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc ország…

    Hírek

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az ipari termelés

    Az előző hónaphoz mérten 1,3%-kal mérséklődött az …

    Hírek

    Mirto dinnye

    Megérkezett a magyar görögdinnye, a nyár íze …

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció

    A kényelmi termékek kreatív lehetőségeket kínálnak…

    Polc

    Csomagolásmentes vásárlás: Tudatos döntés, zöldeb…

    Kereskedelem

    kézzel mosogat

    Nő a nagy kiszerelésű mosogatószerek népszerűsége:…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    online kereskedelem

    Bővülő online kereskedelem

    Kereskedelem

    Hullámok

    Hullámoktól hullámokig – Ultrahang és AI segíti a …

    Ipar

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldásokat gyártó norvég OSO-t

    Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldáso…

    Ipar

  • Újdonságok

Hírek

Hell nyeremenyjatek
Hírek
2025.febr.17.

A HELL történetének legnagyobb nyereményjátéka indult el

Minden eddiginél nagyobb és izgalmasabb nyereményjátékkal robban be a HELL 2025-ben.

A grandiózus promóció Magyarország mellett további 9 országban indul el, így több millió résztvevő kap esélyt arra, hogy elképesztő nyereményeket szerezzen. A szerencsések akár egy vadonatúj Mercedes AMG A35-öt is hazavihetnek, vacsorázhatnak Morrone-val, de a játék során összesen több mint 1000 nyeremény talál gazdára – egyedi HELL-ajándékok, prémium elektronikai eszközök és felejthetetlen élmények várnak a résztvevőkre.

A február 17. és április 13. között zajló promócióban a HELL legnépszerűbb termékei limitált kiadású csomagolásban lesznek elérhetők, amelyeken Michele Morrone ikonikus tetoválásai is megjelennek, így a rajongók egyedi dizájnnal ellátott dobozokhoz juthatnak hozzá. Minden egyes megvásárolt promóciós termék egy lépéssel közelebb visz a fődíjhoz és az egyéb nyereményekhez. A részvétel pofonegyszerű: a 18 év feletti vásárlóknak nincs más dolguk, mint megvásárolni egy promóciós HELL terméket, regisztrálni a https://winwithhell.hu/ oldalon, feltölteni a nyitófül alatt található kódot, és megőrizni a játékszabályzatban leírtak szerint.

A nyeremények listája rendkívül változatos: a fődíj mellett naponta egyedi HELL dzseki, HELL cipő és HELL utazótáska találhat gazdára. Hetente egy szerencsés játékos iPhone 16-ot nyerhet, de akár egy exkluzív vacsorát is eltölthet Michele Morrone-nal Olaszországban. A „Nyerő szombat” különleges nyereményei között pedig egyedi füzetek, prémium neszesszer-ek és egy Michele Morrone ihlette limitált kiadású HELL 6-pack is szerepel.

Popovics Adrienn, a HELL ENERGY Magyarország Kft. marketingigazgatója így nyilatkozott a kampányról:

"Ez a promóció nemcsak a HELL történetének legnagyobb nyereményjátéka, hanem az egész energiaital-piac egyik legizgalmasabb kampánya. A játék nemzetközi szinten is kiemelt jelentőséggel bír, hiszen összesen 10 országban indul, így még több fogyasztónknak nyílik lehetősége arra, hogy részt vegyen benne. Célunk, hogy hűséges vásárlóink számára felejthetetlen élményeket és exkluzív nyereményeket kínáljunk, miközben tovább erősítjük pozíciónkat a hazai és a nemzetközi piacokon is. A HELL mindig a maximumra törekszik, és ezt a szellemiséget szeretnénk most megosztani rajongóinkkal is."

A promóciót minden eddiginél erőteljesebb marketingkampány támogatja: látványos televíziós és digitális reklámok, óriásplakátok, valamint intenzív social media és instore aktivitások gondoskodnak arról, hogy senki se maradjon le a játékról.

Ne hagyd ki ezt a lehetőséget! Vásárolj promóciós HELL terméket, töltsd fel a kódot, és legyen tiéd az exkluzív nyeremény!

Tags: Hell Energy, nyereményjáték
  • Előző cikk: Kihirdették a 10. jubileumi K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit Előző
  • Következő cikk: Innovatív borbemutató zajlott a MATE Budai Campusán Következő

Legfrissebb

Michele Morrone

Ilyen, amikor valóra válik egy álom: kilenc országból érkezt…

2025.júl..17

Szilva

Gyorsfagyasztott szilvát hívtak vissza a forgalomból

2025.júl..17

Egy Wolt futár rendelést ad át

Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszer…

2025.júl..17

Rossmann üzlet az Árkádban

Digitális korszakváltás a Rossmann-nál

2025.júl..16

Balaton-átúszás hangulatkép

Tíz nap a 43. Lidl Balaton-átúszásig: Így lehet tudatosan fe…

2025.júl..16

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom