2025.jún.16.
  • RÓLUNK
  • ELŐFIZETÉS
  • KAPCSOLAT
  • HÍRLEVÉL
  • MÉDIAAJÁNLAT '25
  • MÁRKA MÖGÖTT

aa

TermékmixTermékmix
Ad Top Header
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Kereskedelem
      • Esemény
      • Üzletlánc
      • Kutatás
      • Általános
    Wolt

    Owen Wilson lett a Wolt kampányarca

    Általános

    penny üzletbelső

    Bővülő kínálat és rugalmas nyitva tartás: már kész…

    Üzletlánc

    Rossman

    Két új felsővezető csatlakozott a Rossmannhoz – Sz…

    Üzletlánc

  • Ipar
    • Ipar
      • Hírek
      • Személyi hírek
    Stühmer

    Érezd a felfedezés ízét! – Stühmer Pillanat Korfu …

    Hírek

    infláció

    A fogyasztói árak átlagosan 4,4%-kal haladták meg …

    Hírek

    NAK kampány-séfek

    Az Agrárgazdasági Kamara „Tények ízekre szedve” or…

    Hírek

  • Magazin
    • Magazin
      • Polc
      • Kereskedelem
      • Interjú
      • Marketing
      • Kutatás
      • Piac
      • Innováció
    kisállat etetés

    Kettős nyomás alatt az állateledel-piac: Dráguló f…

    Polc

    bolt vásárló

    A cukor­mentes termék „már alap a választékban” …

    Polc

    BEVÁSÁRLÓTÁSKA

    Hazai gyártók új kihívások előtt: Fókuszban a magy…

    Polc

  • Külföld
    • Külföld
      • Kereskedelem
      • Kutatás
      • Ipar
      • Trend
    bevásárlókosár

    Hosszútávú a fogyasztói viselkedésváltozás, nem cs…

    Trend

    asda logo

    Támogatják a helyi közösségeket

    Kereskedelem

    paradicsomvásárlás

    A cél a gyümölcsfogyasztás növelése

    Kereskedelem

  • Újdonságok

Csomagolás

Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei a Spar-ba
Fenntarthatóság
2025.május26.

Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei a Spar-ba

A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO KALAND” animációs sorozatot. A környezettudatosságot játékos formában bemutató kisfilmek célja továbbra is az, hogy a legfiatalabb generáció számára közérthető módon mutassák be a fenntartható fejlődés alapelveit.

A kezdeményezés 2021 szeptemberében indult, amikor a SPAR egy tízrészes animációs szériát mutatott be óvodásoknak és kisiskolásoknak. A rövid, 40 másodperces epizódok a legkisebbek nyelvén meséltek olyan, a fenntarthatóság szempontjából meghatározó témákról, mint a szelektív hulladékgyűjtés, az élelmiszerpazarlás visszaszorítása, az egészséges életmód vagy az egyszer használatos műanyagok kerülése. A sorozat egyszerre tanít és szórakoztat, és most új részekkel bővül, szorosan illeszkedve az eredeti széria hangulatához és tartalmához. A népszerű szereplők – Szellőcske, Vizecske, Tüzecske, Földecske és Szívecske – visszatérnek, hogy új kalandokon keresztül ismét felhívják a figyelmet – több más téma mellett - a környezetvédelem fontosságára.

„Az új epizódok következetesen kapcsolódnak az első szériához – mind vizuálisan, mind tematikusan. A cél változatlan: érthető, élményszerű történeteken keresztül segíteni a gyerekeket abban, hogy már egészen fiatal korban megismerjék és elsajátítsák a fenntartható életmód alapjait. Hisszük, hogy a fenntartható jövő záloga az edukáció, és ennek a munkának már gyermekkorban el kell kezdődnie. Az ÖKO KALAND sorozattal olyan eszközt adunk a szülők és pedagógusok kezébe, amely játékos, mégis hatékony módon formálja a gyerekek szemléletét” – emelte ki Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A „SPAR – a fenntartható jövőért” program részeként létrejött ÖKO KALAND sorozat újabb mérföldkő a vállalat felelős környezetvédelmi és társadalmi szerepvállalásában. A SPAR továbbra is elkötelezett amellett, hogy hozzájáruljon egy zöldebb, tudatosabb jövő megteremtéséhez – ahol a természet szeretete és tisztelete már gyerekkorban természetes értékké válik.

A SPAR felelős vállalatként hosszú távon gondolkodik, és olyan megoldásokat keres, amelyek fenntarthatóbb működést biztosítanak – legyen szó energiatakarékos technológiák alkalmazásáról, hulladékcsökkentésről, vagy épp a tudatos vásárlói magatartás ösztönzéséről. A fenntarthatóságot nemcsak működésében, hanem társadalmi szerepvállalásaiban is központi kérdésként kezeli, különös figyelmet fordítva az oktatásra és az ismeretterjesztésre.

Az új részek – csakúgy, mint a korábbiak – elérhetők a SPAR Youtube csatornáján, valamint a vállalat hivatalos fenntarthatósági weboldalán: www.sparafenntarthatojovoert.hu/okokaland

Tags: Spar, fenntarthatóság, öko kaland
  • Következő cikk: A dm hazai napelempark segítségével zöldül tovább Következő

Legfrissebb

Stühmer

Érezd a felfedezés ízét! – Stühmer Pillanat Korfu a világűrb…

2025.jún..16

Wolt

Owen Wilson lett a Wolt kampányarca

2025.jún..16

penny üzletbelső

Bővülő kínálat és rugalmas nyitva tartás: már készül a nyári…

2025.jún..16

Rossman

Két új felsővezető csatlakozott a Rossmannhoz – Szimeiszter …

2025.jún..13

OKSZ

OKSZ: Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztér…

2025.jún..12

Copyright © 2019-2025. Termékmix. Minden jog fenntartva.
  • Médiaajánlat '25
  • Márka mögött
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Sütik
  • Adatkezelés
  • Kezdőlap
  • Kereskedelem
    • Esemény
    • Üzletlánc
    • Kutatás
    • Általános
  • Ipar
    • Hírek
    • Személyi hírek
  • Magazin
    • Polc
    • Kereskedelem
    • Interjú
    • Marketing
    • Kutatás
    • Piac
    • Innováció
  • Külföld
    • Kereskedelem
    • Kutatás
    • Ipar
    • Trend
  • Újdonságok
 

"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését.

Részletek...
Elutasítom Elfogadom