"Süti" információ ezen a weboldalon

Azért, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk weboldalunkon. Ha továbbra is a beállítások változtatása nélkül marad a honlapon, azt feltételezzük, hogy Ön elégedett azzal, hogy minden "sütit" megkap a honlapján. Ha szeretné, bármikor meg tudja változtatni a cookie beállításokat. Viszont ez esetben nem tudjuk garantálni weboldalunk megfelelő működését. 

Kereskedelem

Habár az infláció az elmúlt évben lelassult Németországban, az élelmiszerek még mindig csaknem 30 százalékkal drágábbak, mint három évvel ezelőtt. Emiatt pedig már megélhetési kérdéssé vált ebben az országban a bérek és a vásárlóerő alakulása, amit nagymértékben befolyásolnak a szupermarketek és a diszkontok árai. A tisztességtelen áremelések már a fogyasztói szervezeteknél is kiverték a biztosítékot, és a kormány piaci beavatkozását követelik. "Segítségképpen" még egy javaslatot is benyújtottak egy, a teljes élelmiszerláncot ellenőrző, állami árfigyelő központ felállítására.

A török Migros Ticaret szupermarketláncot nevezte meg Európa legerősebb élelmiszer-kiskereskedelmi márkájának az ESM: European Supermarket Magazine és a Brand Finance (amely a világ vezető márkaértékelési tanácsadó cége) által készített jelentése.

Az Asda Rewards milliókat bocsát az általános iskolák rendelkezésére az iparág első számú hűségprogramjával. A szupermarket merész új kezdeményezése lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy pénzt gyűjtsenek annak az általános iskolának, ahová járnak, az immár több mint heti 6 millió felhasználóval rendelkező Asda Rewards segítségével.