Kereskedelem

Az ALDI a víz fontosságára hívja fel a figyelmet

Az áruházlánc elkötelezett a környezet védelme, a fenntarthatóság és a felelősségteljes energiahasználat iránt, amelyet már számos projekttel támogatott. Felelős vállalatként keresi és folyamatosan fejleszti azokat a megoldásokat, amelyek csökkentik ökológiai lábnyomát. A vállalat március 24-én induló „Óvjuk a természetet, használjunk kevesebb vizet!“ kampányával a víz fontosságára hívja fel a figyelmet.

Tags:
Több mint 617 milliárd forint forgalmat realizált a SPAR 2018-ban

A tavalyi évet is kiemelkedő teljesítménnyel zárta a SPAR Magyarország, nemcsak a közel 10%-os forgalomnövekedés jelentős eredmény, hanem az is, hogy 32 milliárd forintot fordított hálózatfejlesztésre a cég, ebből 6 új SPAR áruház épült és 17 üzletet újított fel. Franchise hálózatának éves forgalma elérte a 36 milliárd forintot, a Regnum Húsüzemé pedig a 36,4 milliárdot.

Tags:
Mintegy félezer kisállat ellátásához járulnak hozzá a Lidl vásárlói 

Idén is nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország immáron negyedik Telitálka kampánya, melynek eredményeképpen az áruházlánc, vásárlóinak segítségével több mint kétmillió forint értékű, közel 10 tonna állateledellel támogatja a Noé Állatotthon Alapítványt, így mintegy félezer kisállat számára biztosítja az ellátást a következő két hónapban.

Tags: