Női smink-túlélőszett: alapozó szempillaspirál és körömlakk viszi az értékesítés felét.
Bővebben: A kuponos napok hónapjában 40%-kal ugrik meg a dekorkozmetikumok értékbeli forgalma
Női smink-túlélőszett: alapozó szempillaspirál és körömlakk viszi az értékesítés felét.
Bővebben: A kuponos napok hónapjában 40%-kal ugrik meg a dekorkozmetikumok értékbeli forgalma
Az áruházlánc elkötelezett a környezet védelme, a fenntarthatóság és a felelősségteljes energiahasználat iránt, amelyet már számos projekttel támogatott. Felelős vállalatként keresi és folyamatosan fejleszti azokat a megoldásokat, amelyek csökkentik ökológiai lábnyomát. A vállalat március 24-én induló „Óvjuk a természetet, használjunk kevesebb vizet!“ kampányával a víz fontosságára hívja fel a figyelmet.
Április 1-jén ismét elindult a Tesco helyi közösségeket támogató pályázati programja, az „Ön választ, mi segítünk”, amire most először alapítvánnyal nem rendelkező bölcsődék, óvodák, iskolák, továbbá nonprofit vállalkozások és lakóközösségek is jelentkezhetnek.
Bővebben: A Tesco hatodik alkalommal támogatja a helyi közösségeket
A tavalyi évet is kiemelkedő teljesítménnyel zárta a SPAR Magyarország, nemcsak a közel 10%-os forgalomnövekedés jelentős eredmény, hanem az is, hogy 32 milliárd forintot fordított hálózatfejlesztésre a cég, ebből 6 új SPAR áruház épült és 17 üzletet újított fel. Franchise hálózatának éves forgalma elérte a 36 milliárd forintot, a Regnum Húsüzemé pedig a 36,4 milliárdot.
Bővebben: Több mint 617 milliárd forint forgalmat realizált a SPAR 2018-ban
Idén is nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország immáron negyedik Telitálka kampánya, melynek eredményeképpen az áruházlánc, vásárlóinak segítségével több mint kétmillió forint értékű, közel 10 tonna állateledellel támogatja a Noé Állatotthon Alapítványt, így mintegy félezer kisállat számára biztosítja az ellátást a következő két hónapban.
Bővebben: Mintegy félezer kisállat ellátásához járulnak hozzá a Lidl vásárlói
Egyesül a magyar Extreme Digital Zrt. és a dél-afrikai Naspers csoporthoz tartozó eMAG magyarországi leányvállalata, amivel a közép-európai régió egyik meghatározó e-kiskereskedelmi vállalata jön létre budapesti központtal.