Kereskedelem

Jótékony célra fordíthatják pontjaikat az Auchan Bizalomkártyás vásárlói

Rendhagyó társadalmi célú kampányt indított az Auchan a hűségprogramjában résztvevő vásárlóinak február 1-től. A kezdeményezés keretében a vásárlók jótékony célra fordíthatják saját Bizalompontjaikat, valamint szavazhatnak arról is, hogy hat szervezet közül melyiket támogassa további 1 millió Bizalomponttal az Auchan.

Így fizetünk majd a jövőben

A fizetőeszközök évezredek óta hozzátartoznak az emberiség mindennapjaihoz. A cserekereskedelemből gyorsan eljutottunk a pénz megjelenéséig, majd a 20. században a nyugati országokban elterjedt a bank-és hitelkártya alapú fizetés, Afrikában sms-sel vásárolnak, Kínában pedig a közösségi médiát és a QR-kódot hívják segítségül az emberek a boltokban.