Az Agrármarketing Centrum idén először rendezi meg a hazai borok népszerűsítését célzó rendezvényt Hungarian Wine Summit néven - közölte a szervezet az MTI-vel.
Bővebben: Pár nap múlva kezdődik a magyar borok első csúcstalálkozója
Az Agrármarketing Centrum idén először rendezi meg a hazai borok népszerűsítését célzó rendezvényt Hungarian Wine Summit néven - közölte a szervezet az MTI-vel.
Bővebben: Pár nap múlva kezdődik a magyar borok első csúcstalálkozója
"A hazai az igazi" szlogennel indította idei kampánysorozatát a Magyar Termék Nonprofit Kft., hogy felhívja a vásárlók figyelmét a megbízhatóan magyar eredetű termékekre, és ezzel erősítse a tudatos vásárlási szokásokat; a szigorúan ellenőrzött, megbízható termékek védjegyének használatára már több mint 210 cég terméke jogosult - közölte a Kft. az MTI-vel szerdán.
Bővebben: Elemzők: a termékek széles körére terült szét az infláció februári gyorsulása