A cég 13 százalékkal csökkenti az alumínium dobozok és 4 százalékkal a PET palackok súlyát
Bővebben: Könnyebbek lettek a Coca-Cola termékek alumínium dobozai
A cég 13 százalékkal csökkenti az alumínium dobozok és 4 százalékkal a PET palackok súlyát
Bővebben: Könnyebbek lettek a Coca-Cola termékek alumínium dobozai
Az ásványvíz- és üdítőital gyártók 2030-ig 50 százalékra növelik az újrahasznosított műanyag alapanyagok arányát a palackokban, és valamennyi cég saját kampányt indít az italcsomagolások szelektív gyűjtésének népszerűsítésére.
Bővebben: A hazai italgyártók növelik az újrahasznosított műanyagok arányát
Csaknem 2 milliárd svájci frankot ruház be a Nestlé, hogy áttérjen az újonnan gyártott műanyagokról az élelmiszeripari minőségű újrahasznosított műanyagok használatára és felgyorsítsa az innovatív fenntartható csomagolási megoldások fejlesztését - közölte a svájci élelmiszeripari vállalat.
Bővebben: A Nestlé 2025-ig egyharmadával csökkenti az újonnan gyártott műanyagok felhasználását
Egy 2 003 brit felnőttből álló minta alkalmazásával az Ubamarket megbízásából készült kutatás megállapította, hogy az Egyesült Királyság vásárlóinak 82%-a úgy véli, hogy az élelmiszer- és italtermékekhez használt műanyag csomagolások szintjét drasztikusan csökkenteni kell, 41%-uk pedig azt gondolja, hogy a jelenlegi felhasználási szint káros hatással van az egészségére.
Bővebben: A fogyasztók 82%-a drasztikusan kevesebb műanyaghasználatot szeretne
A Lavazza iparilag komposztálható kávékapszulát, valamint a TerraCycle általi gyűjtési rendszert vezetett be az Egyesült Királyságban.
Bővebben: A Lavazza komposztálható kávékapszulát vezet be, a TerraCycle általi gyűjtési lehetőséggel