Az ízesített alkoholos és alkoholmentes sörök értékesítésének folyamatos növekedéséről számolnak be a nagy hazai sörgyártók.
Az ízesített alkoholos és alkoholmentes sörök értékesítésének folyamatos növekedéséről számolnak be a nagy hazai sörgyártók.
A kozmetikai piac résztvevőinek tudatos, etikus magatartása határozottan pozitív hatással bír a fogyasztók szemében. Az új generációs samponok és hajbalzsamok között erősödött az organikus és vegán, valamint a hajerősítő és kímélő termékek térnyerése. A termékek az ápolt haj volumennövelésénél és illatosításánál jóval többet nyújtanak mind az összetevőket, mind a kiszerelést tekintve.
Az elmúlt évtizedekben robbanásszerűen fejlődött világszerte a fürdőszobai kellékek, valamint a többnyire a trendekhez igazodó kozmetikai cikkek piaca. Az állandó termékfejlesztés
és az újdonságok folytonos piacra dobása jellemzi a szakágazat kereskedelmét, ami a tusfürdők piacán is megmutatkozik.
A jó zöldség- és gyümölcstermés kihat a házi befőzés, savanyítás iránti kedvre, ami miatt ugrásszerűen megnő több kiegészítő termék, többek között a cukor, az ecet, a fűszerek, a tartósítószerek iránti igény.
Bővebben: A fiatalok is kedvelik a házi savanyítást és a befőzést
Néhány gyengébb év után 2018-ban ismét nagyot nőtt a szénsavas üdítőitalok hazai piaca. A vásárlók egyre inkább a cukormentes, vagy csökkentett cukortartalmú
termékeket keresik, kedvelik a kis kiszerelést és a hagyományos ízek mellett hajlandóak kipróbálni az új, különlegesebb ízeket is. A hazai gyártók leginkább a fiatalokat célozzák termékeikkel illetve az online felületeken és a fesztiválokon zajló kampányaikkal is ehhez igazodnak.