Az új generációs termékek megjelenése mellett is kiemelten fontosnak tartják a gyártók az edukációt és a napsugárzás káros hatásaira való figyelemfelhívást.
Az új generációs termékek megjelenése mellett is kiemelten fontosnak tartják a gyártók az edukációt és a napsugárzás káros hatásaira való figyelemfelhívást.
Az egyik leggyakrabban elterjedt és leggyakoribb betegség hazánkban a fogszuvasodás, ami a megfelelő fogápolási termékek használatával megelőzhető. A gyártók és a kiskereskedők egyaránt hangsúlyozzák, hogy a fog- és szájápolás a fogak napi tisztításával és a megfelelő, akár speciális fogkrém és fogkefe kiválasztásával és használatával kezdődik.
Egyre inkább tudatosan választanak bort a magyar vásárlók a nyári grillételek mellé és az üzletek is készülnek a grillszezonra, kínálatukban megjelennek a szezonális borok. A melegebb időjárással egyre inkább a könnyebb borokat vásároljuk előszeretettel, a grillételek mellé többnyire a fehér és a rosé borok közül választunk.
A dezodoroktól nem kizárólag azt várják el a fogyasztók, hogy védjenek az izzadságszag ellen, fontos számukra, hogy kellemes illatot árasszanak, védjék a bőrt és elférjenek akár a kézitáskákban is.
Magyarországon is egyre többen fogyasztanak müzlit, zab- és gabonapelyheket, illetve az ebből készült rágcsálni- és nassolnivalókat, amelyek népszerűsége töretlen. A trendeknek megfelelően a termékfejlesztéseket az egészségtudatosság és a kényelem határozza meg.