Noha az élelmiszer-áruházakban széles a választék, a vásárlók óvatosak, és még mindig ragaszkodnak a jól ismert és semleges, selymes ízű sajtokhoz.
Noha az élelmiszer-áruházakban széles a választék, a vásárlók óvatosak, és még mindig ragaszkodnak a jól ismert és semleges, selymes ízű sajtokhoz.
A hajápolás, ezen belül is a hajmosás az alapvető higiénia része, ugyanakkor a tisztító hatáson felül számos egyéb hozzáadott értéket is elvárnak samponuktól a fogyasztók.
A klasszikus szeletelt felvágottak mellett egyre nagyobb a különleges ízesítésű termékek iránti érdeklődés. A szeletelt felvágottak választásakor a fogyasztók számára kiemelten fontos a termékek frissessége és a csemege- és önkiszolgáló pultban való kihelyezés jellege.
Nincs fogyasztó, akit ne érintenének a háztartási papíráru piacot érintő változások, ezért a gyártók számára fontos a folyamatos elégedettség fenntartása, amit elsősorban a termékfejlesztésekkel és a minőségi termékek kínálatával tudnak elérni.
A szájhigiéniai termékek esetében márkahűek a fogyasztók. Továbbá hajlandóak többet fizetni egy fogkrémért, szájöblítő folyadékért vagy fogkeféért, amennyiben minőségi vagy professzionális termékről van szó.