Az ételallergiával élő fogyasztók számára a jó minőségen kívül nem az ár, hanem a jó ár-érték arány szerepel elöl a szója-, laktóz-, illetve gluténmentes húsáruk, készítmények választásakor.
Az ételallergiával élő fogyasztók számára a jó minőségen kívül nem az ár, hanem a jó ár-érték arány szerepel elöl a szója-, laktóz-, illetve gluténmentes húsáruk, készítmények választásakor.
A ma használt korszerű mosószerek és öblítők folyamatos innovációk, termékfejlesztések eredménye. Miközben a gyártók igyekeznek környezetkímélő megoldásokkal előállni, a trendeknek megfelelően új illatvariánsokkal, szuperkoncentrált formulákkal jelentkeznek
Az egészséges fogyasztási szokások elterjedésével egyre inkább népszerűek a hazai fogyasztók körében is a glutén- és laktózmentes, valamint a bio snack termékek. A snackek gyártásával foglalkozó, 100 százalékban hazai tulajdonú Szimita-Trade Kft. felismerve ezt az egyre növekvő trendet, két márkacsaláddal is igyekszik kielégíteni a bővülő keresletet.
A cég a termékfejlesztés és az innováció mellett a gyártás folyamatát is annak a törekvésnek rendeli alá, hogy mindenben megfeleljenek az egészségtudatos táplálkozási szokásoknak – tudtuk meg Bárányné Szilágyi Edittől, a cég egyik tulajdonosától.
Volt idő, amikor a magyar vásárlók még kíváncsian vették le a polcokról, fogták kezükbe és olvasták el a mentes termékek címkéit, ma már akár élelmiszerről, szépségápolási- vagy tisztálkodószerekről legyen szó, a tudatos vevők természetesnek veszik a mentes élelmiszerek vásárlását.
A dobozos, előrecsomagolt készételek jövője biztosnak tűnik: a fogyasztók A dobozos, előrecsomagolt készételek jövője biztosnak tűnik: a fogyasztók egyre bátrabban fordulnak a termékfejlesztéseknek és innovatív megoldásoknak köszönhetően mára egészségesnek mondható készételek felé, amelyek megkönnyíthetik az otthoni vagy munkahelyi étkezési gondokat.