Öt üzlettel debütál Szlovákiában a Biedronka.
Öt üzlettel debütál Szlovákiában a Biedronka.
„So einfach geht Frische” (A frissesség olyan könnyű) szlogennel indít kampányt az ALDI Nord diszkont áruházlánc, amellyel az üzleteiben kapható friss termékeket kívánja népszerűsíteni.
A Deliveroo összefogott az orvosi sürgősségi ellátásban, a nemzeti egészségügyi szolgálatnál, a szociális gondozási szektorban dolgozók, a fegyveres erőknél szolgálók, és a pedagógusok számára jelentős kedvezményeket nyújtó Blue Light Card-dal, és ingyenes kiszállítást is biztosítanak számukra.
Egy vadonatúj projekt keretében a brit Tesco 4 millió fonttal járul hozzá ahhoz, hogy naponta több ezer fiatal juthasson friss gyümölcshöz és zöldséghez az iskolákban.
Bővebben: 4 millió font értékben biztosít zöldséget és gyümölcsöt 400 iskolának a brit Tesco
A TikTok már évek óta szolgál a különféle élelmiszeripari trendek felfedezésére, 2020-ban például ez a platform járult hozzá a Little Moons mochi fagylaltgolyók iránti kereslet fellendüléséhez is. A közösségi oldal népszerűségét aztán szép lassan a szupermarketek is meglovagolták, és egyre gyakrabban kapcsolódnak be annak akcióiba.
Bővebben: Hogyan használják a szupermarketek a TikTok-ot a Z generáció megnyerésére?