A német diszkont áruházlánc elmondta, hogy a január 12-én világszerte megjelent új dalnak köszönhetően 52%-kal nőtt a virágok eladása.

A dal a múlt héten az Egyesült Királyság zenei listáinak első helyére került, miután 203 millió globális streamelést ért el - adta hírül a retailgazette.co.uk. A dal arra buzdítja az embereket, hogy fogadják el a szingliséget, és vásároljanak maguknak virágot.

A Lidl friss virágválasztéka már 99 pennytől kezdődik

A
Lidl közölte, hogy elkötelezett amellett, hogy a növényeket és virágokat olyan beszállítóktól szerezze be, akik magas szociális és környezetvédelmi normák szerint működnek, és olyan beszállítókkal dolgoznak együtt, akik nemzetközileg elismert rendszerekkel rendelkeznek ezen gyakorlatok akkreditálására.

2020-ban a Lidl bevezette az első állandó Fairtrade virágkínálatát az Egyesült Királyságban, amelyet Kenyából szerez be. "Fairtrade virágszállítóink számos programot és lehetőséget hoztak létre, hogy a Fairtrade prémium befektetéséből támogassák
az alkalmazottaikat, a helyi közösséget és a környezetet" - mondta a Lidl.

"Ez a befektetés széleskörű, a helyi iskolák túlzsúfoltságának elkerülése érdekében új tantermek építésétől kezdve az új kórházi berendezések finanszírozásán át az erdőtelepítési projektekig és felnőttképzési tanfolyamokig."