2017. március - április
2017. március - április
Némileg javult a hazai fogyasztók vásárlóereje a napi fogyasztási cikkek piacán, de továbbra is az uniós országok alsó harmadában helyezkedik el – derült ki a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) tartott élelmiszeripari konferenciáján.
Bővebben: Javul - de még van hová fejlődnie a hazai vásárlóerőnek
A hazai piac egyetlen magyar tulajdonban lévő barkácsáruház-lánca az idei évtől 20 áruházának összesen mintegy 20 ezer négyzetméterén biztosít teret a kertészeti termékeknek. A legnagyobb kertészeti centrumot a Váci úti áruházban alakították ki, az eladókat a szezonkezdet előtt átfogó szakmai képzéssel készítették fel országszerte. Az új kertészeti termékstratégia a tavaszi szezonkezdet első visszajelzései alapján sikeresnek mondható.
Bővebben: Nagyobb hangsúly a kertészeti termékeken a Praktikernél
Már nálunk is kaphatóak az Auchan saját illatszermárkájának termékei. Az új termékek között 95 százalékban organikus összetevőket tartalmazó natúrkozmetikai termékcsalád, hipoallergén és dermoprotektor termékek, hajápoló termékek, illetve tusfürdők is megtalálhatók.
Tízből hatan a hazai oldalakat részesítik előnyben
Bővebben: GfK: évről évre nő a külföldi webshopokban vásárlók aránya
Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét
Bővebben: Online vásárlás: A netes pizzarendeléssel kezdődött, az űrutazásnál tart…