Kereskedelem

Élelmiszer-pazarlás elleni akciót indít a Tesco és a Mars a Magyar Élelmiszerbank Egyesület támogatására

Az élelmiszer-pazarlás fontos kérdés a Tesco számára, melynek csökkentéséért mindennapi tevékenységével és több programmal is fellép. Ilyen például a május 16-tól május 30-ig tartó támogató akció is, amelyet a Marssal együttműködve hirdetett meg az áruházlánc.

Edukációs kampányt indít a Lidl környezetvédelem témában 

A környezettudatosság növelése érdekében Természetesen Szeretem! címmel indít kampányt a Pilisi Parkerdő Zrt. szakmai közreműködésével a Lidl Magyarország. A gyermekeket, szülőket és iskolákat is megszólító kezdeményezés célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a környezeti fenntarthatóság fontosságára.

A megengedettnél több színezéket találtak a gyerekeknek szánt cukorkában

A megengedettnél több kinolinsárga, és nem jelölt tartrazin színezékeket mutatott ki a szlovák hatóság gyerekeknek szánt, nyelvszínező cukorkában; a lengyel előállítású termékből Magyarországra is érkezett - tette közzé a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) internetes oldalán hétfőn.

Sajátmárkás jegeskávékkal indítja a nyarat az OMV

Május kezdetével elérkezett a hétvégi utazások és a hűsítő italok szezonja – ehhez kapcsolódva az OMV VIVA két új, frissítő jegeskávét mutat be Cappuccino és Caffé Latte ízekben, melyek sem mesterséges aromákat, sem tartósítószereket nem tartalmaznak. Emellett a töltőállomás-hálózat a hagyományos kávéportfólióját is bővítette a FAIRTRADE minősítésű, 100% Arabica szemes kávéval.