A bevásárlóközpontban február 21. és 24. között robotika kiállítással várják a látogatókat
Bővebben: A robotok veszik át az uralmat a budapesti ÁRKÁD-ban
A bevásárlóközpontban február 21. és 24. között robotika kiállítással várják a látogatókat
Bővebben: A robotok veszik át az uralmat a budapesti ÁRKÁD-ban
A promóció keretében a vásárlók 13-féle, az ikonikus mesehőssel díszített fürdő- és hálószobai kiegészítővel szépíthetik otthonukat.
Bővebben: A Disney-vel együttműködésben hirdeti meg legújabb hűségakcióját a SPAR
A Lidl Magyarország országos szinten egyedülálló ütemben és mértékben növeli munkavállalóinak bérét. A 2018-as béremelési hullámot követően ezúttal 2019. március 1-jével további, átlagosan 15%-kal emeli bolti és raktári dolgozó munkavállalói munkabérét.
Bővebben: Újabb átlagosan 15%-kal emeli dolgozóinak bérét a Lidl Magyarország
A GfK Hungária átfogó kutatásban mérte fel ismét a hazai étkezési és főzési szokásokat valamint újdonságként a konyhatechnológiához kapcsolódó attitűdöket.
Az Aeriu magyar startuppal közösen újítja meg leltározási folyamatait az IKEA.
Bővebben: Magyar startuppal forradalmasítja logisztikai folyamatait az IKEA
A kommunikációs csatornák ugrásszerű növekedése és az új technológiák elterjedése miatt korábban soha nem látott mértékben képesek befolyásolni vásárlóikat a cégek. Az agresszív marketing tevékenység azonban könnyen vezethet a fogyasztók bizalmának elvesztéséhez.
Bővebben: A fogyasztói bizalom megőrzése áll a GVH új stratégiájának középpontjában