A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjára országosan 61 körzetből összesen 344 szervezet adta be jelentkezését.
Bővebben: 344 szervezet pályázott a Tesco közösségeket támogató programjára
A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjára országosan 61 körzetből összesen 344 szervezet adta be jelentkezését.
Bővebben: 344 szervezet pályázott a Tesco közösségeket támogató programjára
A napi fogyasztási cikkek forgalma 2 százalékkal bővült Magyarországon tavaly az egy évvel korábbihoz képest a GfK tanulmánya szerint, a piackutató idén további mérsékelt növekedést valószínűsít, ennek mértéke ugyanakkor várhatóan elmarad majd a térség más országaiban végbemenő növekedéstől.
Bővebben: További mérsékelt növekedés várható a kiskereskedelemben a GfK szerint
Áprilisban meglódul, májusban pedig tetőzik a fogyókúrás készítmények értékbeli eladása, amely enyhe mértékben, mintegy 2 százalékkal bővült az előző évi azonos időszakhoz képest, derült ki a Nielsen modern kereskedelmi láncok szkennelt adatait regisztráló adatbázisából.
Bővebben: Közel másfél milliárd forintot költünk éves szinten az ideális alak elérésére
A cég közép-európai részlege különösen jól teljesített: a térségi Tesco-hálózat eredménye több mint a kétszeresére nőtt.
Márciusban a fogyasztói árak átlagosan 2,0 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbinál, a legnagyobb mértékben a szeszes italok, a dohányáruk és az élelmiszerek ára nőtt.
A kiskereskedelmi forgalom februári növekedése némileg elmaradt az elemzők várakozásától, de a januárhoz képest bekövetkezett lassulás ellenére ez az év erősen indult - állapították meg az MTI-nek nyilatkozó piaci elemzők a KSH legfrissebb adatait kommentálva.