Az Oracle új felmérése szerint a fogyasztók több mint harmada azonnal elpártol egy márkától, ha rossz élmény éri.
Bővebben: A fogyasztók 43%-a elpártol azoktól a márkáktól, amelyek nem felelnek meg az elvárásaiknak
Az Oracle új felmérése szerint a fogyasztók több mint harmada azonnal elpártol egy márkától, ha rossz élmény éri.
Bővebben: A fogyasztók 43%-a elpártol azoktól a márkáktól, amelyek nem felelnek meg az elvárásaiknak
Új vásárcsarnokot építettek mintegy 680 millió forintból Mohácson, a korábbi Jókai utcai piac helyére - tájékoztatta a Duna-parti város polgármestere az MTI-t.
A fenntartható árutermelés és beszerzés által vezérelve a Lidl Magyarország tovább bővíti a Hazánk Kincsei saját márkás márkacsaládjának kínálatát, mely termékek kizárólag magyar beszállítóktól származnak.
Az újat keressük, de végül a használtat vesszük.
Ismét nyakunkon a szeptemberi tanévkezdés. Ilyenkor az egyik legaktuálisabb és sokakat foglalkoztató téma az iskolakezdéshez kapcsolódó vásárlási őrület. A karácsony után a július és szeptember közötti időszak a második legnagyobb vásárlási szezon, derül ki a Deloitte által publikált „Deloitte back-to-school shopping survey” című felméréséből.
Bővebben: Átlagosan 50 ezret költünk egy gyerekre - indul az iskolakezdési vásárlási roham
A Nescafé® Dolce Gusto® kávégépek, kávékapszulák és kiegészítők a kiváló minőség garanciái. A SPAR Magyarország üzleteiben az augusztus 15-én induló új pontgyűjtő akcióval a hűséges vásárlók az otthonukba varázsolhatják a legkellemesebb kávéházi élményeket.