Élelmiszereket adományoz országszerte a kereskedelmi csoport
Bővebben: A járványhelyzetben is segíti a különleges ellátást igénylő gyermekeket a COOP
Élelmiszereket adományoz országszerte a kereskedelmi csoport
Bővebben: A járványhelyzetben is segíti a különleges ellátást igénylő gyermekeket a COOP
Az élelmiszerlánc-szereplők többségének május 31-ig kell benyújtania a 2020-as felügyeleti díjbevallását, mivel az idén ez munkaszüneti napra esik, ezért az érintettek a bevallásaikat a következő munkanapon, június 2-án még beadhatják a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) honlapjának Ügyfélprofil menüpontjában - közölte a hivatal kedden az MTI-vel.
Bővebben: Nébih: június 2-ig beadhatók a 2020-as felügyeleti díjbevallások
Az online vásárlás az elmúlt hónapban meghaladta az összes egyéb költési formát: a magyarok több mint egyharmada (35%) elmondása szerint még soha nem vásárolt annyit online, mint az elmúlt hetekben. Az európaiak 57 százaléka gondolja ugyanezt.
Bővebben: Mastercard: így változtak az online vásárlási szokások Európában és Magyarországon
Az elmúlt hónapok eseményei szinte kivétel nélkül kihatottak minden iparágra és szakmára, köztük a közvetlen értékesítésre is. Míg a kereskedelem bizonyos ágazatai most parkolópályára kényszerülnek, egyes termékkategóriák és értékesítési területek kifejezetten szárnyra kaptak. A szociális távolságtartás ellenére, az ágazat digitalizálódásának köszönhetően, a közvetlen értékesítések jelentős része is áttevődött az online térbe. A Közvetlen Értékesítők Szövetsége (DSA) számára továbbra is elsődleges a vásárlók biztonsága, legyen szó a vásárlók egészségének vagy a fogyasztók jogainak maximális védelméről.
Bővebben: Koronavírus trendek a közvetlen értékesítésben: egészség, digitalizáció, biztonság
Az Auchan-csoport cégkultúrájában erősen él a szolidaritás, nemzetközi alapítványán keresztül fiatalok egészséges fejlődését támogatja számos kezdeményezéssel. A koronavírus-járvány miatt kialakult krízishelyzetben most segítségért pályázhattak azok az országok, ahol a vállalat jelen van. Az Auchan az Ifjúságért Alapítványtól hét ország tizennégy projektje összesen 324 391 eurót kapott, amivel 30 000 rászoruló gyereken vagy fiatalon segítenek. Az Auchan Magyarország két hazai szervezetet terjesztett fel, mindkettőnek megítélték a támogatást. Az SOS Gyermekfalvak 4,5 millió forint, a Magyar Vöröskereszt Gyermekszáj Étkeztetési Programja 8,7 millió forint összeget kap, amivel a nehéz helyzetű gyerekeken segítenek, elsősorban az élelmezésükkel.
Az ALDI-nál kiemelten fontos, hogy kedvező árú, változatos és mindig friss húsáruval lássák el a vásárlókat.