Az óbudai Auchan áruház idén focipályával, medencével és pihenősátrakkal várja a fesztiválozókat
Bővebben: Az Auchan is fesztivál üzemmódra kapcsol a Sziget idején
Az óbudai Auchan áruház idén focipályával, medencével és pihenősátrakkal várja a fesztiválozókat
Bővebben: Az Auchan is fesztivál üzemmódra kapcsol a Sziget idején
Megnőtt az üdítők, a sörök és a jégkrémek forgalma a hőség miatt, több fogy a tavalyinál, de megindult a roham a ventilátorokért is az MTI-t tájékoztató áruházláncok szerint.
Bővebben: Több üdítő, sör és jégkrém fogy a tavalyinál az üzletekben
A németországi drogériák láncolataiban hasonló trendeket figyelhetünk meg, mint amit az élelmiszer-diszkont áruházak alkalmaznak. Azáltal, hogy szűkül a kiskereskedők számára a piac, jobb eladási teljesítményre törekednek négyzetméterenként – olvasható az LZ Retailytics elemzésében.
Bővebben: Prémium üzletpolitikai koncepció felé nyitnak a német drogériák
Az Aréna Mallban nyitotta meg 208. magyarországi üzletét a Rossmann, amely közel 600 négyzetméteren várja a vásárlókat. Az új üzlet a második legnagyobb magyarországi Rossmann drogéria és parfüméria, amely a vállalat dinamikus expanziós stratégiájának részeként valósult meg.
Bővebben: Megnyílt a második legnagyobb magyarországi Rossmann üzlet
5000 nappal ezelőtt, 2004-ben nyitotta meg első 12 áruházát hazánkban a Lidl Magyarország. Ma már 172 üzlettel büszkélkedhet az áruházlánc, ha összeadnánk ezek területét, tizenhétszer fednék le a Hősök terét.
Bővebben: 5000 napja nyitott ki először a Lidl Magyarországon