A Rossmann Jerikó utcai üzlete 1993-ban az áruházlánc első boltjaként nyitotta meg kapuit a magyar vásárlók előtt. Idén teljes felújításon és jelentős bővítésen átesve várja ismét a Debrecenieket.
A Rossmann Jerikó utcai üzlete 1993-ban az áruházlánc első boltjaként nyitotta meg kapuit a magyar vásárlók előtt. Idén teljes felújításon és jelentős bővítésen átesve várja ismét a Debrecenieket.
Közel kétszáz pályázat vett részt a SPAR Uzsidoboz Programjában. A kampány elsődleges célja az volt, hogy a szülők az otthoni tízórai és uzsonnakészítésen keresztül hozzák közelebb gyermekeikhez az egészséges táplálkozás alapjait. A SPAR elkötelezett az egészséges alternatívák bemutatásában, így a hozzáadott értékkel bíró saját márkás termékeiben az idei évben 50 tonnával csökkentette a cukortartalmat.
Idén is megrendezi kétnapos élelmiszergyűjtését a Magyar Vöröskereszt és a Tesco, az áruházlánc 112 üzletében.
A vállalat újabb fontos lépést tesz a környezetünk védelméért. Mostantól több saját márkás vajkrém és tejföl terméke tetejére, a fém zárófólia fölé nem tesz műanyagfedelet, így a SPAR újabb 5,5 tonnával csökkenti a műanyag-felhasználását.
Bővebben: Többször használatos szilikonfedeleket vezet be az INTERSPAR áruházaiban
A dm „Giving Friday” nappá változtatta a „Black Friday” shoppingnapot: az óriási kedvezmények helyett a teljes aznapi forgalmának 5%-át jótékony célra ajánlotta fel. Összesen 17.611.634 forint adományt adott a rászorulóknak.
Bővebben: Giving Friday: a dm újraértelmezte a Black Friday fogalmát