Tavaly év végén először „árasztották el” hódok az Auchan áruházait. Akkor Júlio, a szabálytalanságával hódító plüssfigura biztatott az ajándékozás mellett jótékonykodásra.

Minden eladott kishős után 500 forint a Semmelweis Egyetem II. Számú Gyermekgyógyászati Klinika, ismertebb nevén a Tűzoltó utcai Gyermekklinika munkáját támogatta. A befolyt 21 millió forint segítségével egy olyan röntgenkép-erősítő berendezést vásárolt a klinika, amivel könnyebb a diagnosztizálás, a műtétek pedig célzottabban végezhetők el.

Idén az Auchan a tavalyi kezdeményezést folytatva ismét összefog a vásárlókkal, ráadásul egy olyan helyzetben, amikor mindennél fontosabb, hogy számíthassunk egymásra. Júlio mellé megérkezett a kistestvére, Júlia is, akinek a megvásárlásával ugyancsak a gyermekklinikát lehet támogatni. Júlia sem szeretne lemaradni Júlio mögött, ezért azt kéri, hogy minél többen vigyék őt haza, hiszen – ahogy a kampány üzenete mondja – a nagy tettek ilyen kis gesztusokkal kezdődnek. És hogy mit jelent ez? Azt, hogy nem az ajándékok nagysága és értéke számít, hanem az öröm, amit szerzünk vele.

Az idei hódvásárt nagyszabású reklámkampány népszerűsíti. A kampány fő eleme egy 30 másodperces TV szpot, amelyben egy gyermekorvos napját kísérhetjük végig a reggeli bevásárlástól, a fárasztó munkanapon át addig, amíg hazaérve meg nem öleli gyermekeit. A reklámfilmhez Alföldi Róbert Jászai Mari-díjas magyar színész-rendező adta a hangját, hogy mindenkihez eljusson a hódok híre, és az, hogy egyetlen vásárlói döntéssel úgy szerezhetünk örömet valakinek, hogy közben a beteg kisgyerekeknek is segítünk.