A dm Magyarország közel 8 százalékos forgalomemelkedéssel zárta gazdasági évének első félévét, ez 172,586 millió eurós forgalmat jelent.

A gazdasági siker felelősség is egyben, a vállalat idén egy újító kezdeményezést indított el: dmStart! pályázata kezdő hazai vállalkozások támogatását tűzte ki célul, tavasszal 14 feltörekvő cég innovatív és környezetbarát termékei kerülnek a dm polcaira.

A vállalat ausztriai cégcsoportja, amelynek tagjai Ausztria, Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária, Macedónia és Olaszország, +8,34 százalékos forgalmi növekedéssel, 1370 millió eurós forgalommal zárta a félévet. A vállalatcsoport ezt az eredményt összesen 1646 üzlettel és 20 410 dolgozóval érte el az elmúlt hat hónapban. A Németországot is magába foglaló teljes konszern szintjén is pozitív a dm első félévének mérlege: az 5542 millió eurós forgalom 3,64 százalékos növekedést jelent a tavalyi év azonos időszakához képest.

A dm forgalmi növekedése idehaza is töretlen, a bolthálózat fejlesztése Magyarországon is folyamatos, mára 263 üzlettel rendelkeznek országszerte. 2019 márciusában Hűvösvölgyben nyitott a dm teljesen új boltot, júniusban egy pécsi plázában terjeszkedik a drogéria, s egy minden igényt kiszolgáló üzlettel várja majd a vásárlókat. A sikeres növekedés alapja a szolgáltatások magas minősége és a vásárlói elégedettség fókuszba helyezése. A drogéria a több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting versenyén telefonos és elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriájában is az első helyen végzett a nagyvállalatok között.  Az Év Boltja 2019 versenyen pedig a dm Arany János utcai üzlete Vevőbarát különdíjat nyert.

Nagy tavaszi megújulás a törzsvásárlói programban és az online shop-ban is

A drogéria törzsvásárlói programjának átalakítása óta folyamatosan nő a kártyahasználók körében az új regisztrálók száma, közel 1 millió vásárló csatlakozott eddig a programhoz. Tavasszal elindult a megújult pontbeváltás, vásárlók vevő kijelző készülékeken saját maguk válthatják be pontjaikat az üzletekben.

A vásárlók a drogéria online shopjában is folyamatos fejlesztéseket tapasztalhatnak, termékkínálat bővítésnek köszönhetően jelen pillanatban már közel 10 ezer árucikk található a webshopban. A látogatók száma az elmúlt félév során 20 százalékkal nőtt, már 85 üzletben elérhető az ingyenes bolti átvétel lehetősége, a vásárlók online exkluzív termékekkel is találkozhatnak, partneri együttműködéseknek köszönhetően egy-egy világmárka termékei először a dm virtuális polcain érhetők el.

Együtt egymásért: dmStart! pályázatával hazai vállalkozásokat karolt fel a dm

A drogéria első félévének egyik kiemelt területe a hazai, innovatív vállalkozásokat támogató projektje volt, amely során a cégek három termékkategóriában pályázhattak január végéig. Élelmiszereket, kozmetikumokat és háztartási tisztítószereket várt a drogéria, hogy felkarolja azokat a hazai innovatív, fenntartható termékeket, amelyeknek valamiért még nem sikerült áttörést elérniük. Összesen 83 pályázat érkezett, 14 magyar cég termékei kerülnek ki 2019 májusától a dm polcaira, illetve az online shopba.

Beauty Workshop: a dm exkluzív férfimárkája is bemutatkozott

A dm tavaszi Beauty Workshop rendezvényén bloggerek, szépségszerkesztők és szerencsés vásárlók barangolhatták be a budapesti Extra Klubban kialakított gigantikus szépségvilágot. A blogger világban is újító kezdeményezést indított el a dm ezzel a rendezvénnyel: nyitott a szépségápolás iránt érdeklődő férfiak felé is. A kilenc állomás közül a legnagyobb újdonságként a dm exkluzív férfi márkája mutatkozhatott be, a SEINZ, amely többek között haj- és arcápolási termékeket, valamint tusfürdőket kínál. A márka egyedisége abban rejlik, hogy a csomagolás 94 %-ban újrahasznosított műanyagokból készül, és mindemellett vegán is.