A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács a spiritsEUROPE támogatásával idén nyáron Minimum alkohol, maximum élvezet néven folytatta tavaly indított Másnap máshogy edukációs kampányát a tudatos alkoholfogyasztás népszerűsítéséért.

Az idei három hónapos nyári kampányhoz Miskovits Marci és Katz Dávid is csatlakozott saját videós tartalmaikkal, így három videó is készült a témában, melyek az Italmérték online felületein és a tartalomgyártók saját csatornáin is elérhetővé váltak. A népszerű nyári koncert- és fesztiválhelyszíneken készített videós tartalmak célja az volt, hogy aktív, valós párbeszédet indítsanak el a felelős, tudatos alkoholfogyasztás témakörében, valamint, hogy az edukatív információkat és a Minimum alkohol, maximum élvezet üzenetet hitelesen, relevánsan adják át laza, kötetlen stílusban. A videók összesen több, mint 40 ezres megtekintést generáltak a nyár folyamán.

„Egy igen sikeres kampányt tudhatunk magunk mögött, mely elérte célját, azaz sikerült mozgósítania nem csak a fiatal felnőtteket, de az idősebb korosztályt is, és ösztönöznie őket a tudatosabb alkoholfogyasztás irányába. Ezt támasztja alá, hogy a Miskovits Marci és Katz Dávid által készített interjúkból összeállított videós tartalmak több tízezres elérést produkáltak az online felületeken és a közösségimédia-kihívásban is több százan vettek részt. A résztvevők között páros Balaton Sound jegyeket és Jegy.hu utalványokat sorsoltunk ki, így is ösztönözve őket a tudatos, és egyúttal maximálisan élvezetes bulizásra” - foglalta össze a kampány eredményeit Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója.

Hogy a Minimum alkohol, maximum élvezet üzenet minél több felnőtthöz eljuthasson, az idei szezonban a kampány a #minimummalmaximum hashtaghez kapcsolódó közösségimédia-kihívással egészült ki. A nyereményjátékban kisorsolt páros Balaton Sound fesztiváljegyekért és Jegy.hu utalványokért versenybe szállóknak a #minimummalmaximum hashtaget használva kellett kommentelniük a Facebookon közzétett bejegyzések alá, ezzel is támogatva a téma körüli párbeszéd kialakulását az online felületeken is. A kampány során, több, mint 500 hozzászólás érkezett, ugyancsak igazolva a kampány sikerességét és azt, hogy annak üzenetei valóban el is érték a megszólítani kívánt felnőtt alkoholfogyasztó közönséget.