A Kometa átalakította arculatát és termékportfólióját, termékei megújult csomagolást kapnak október 12-től. Ezzel egyidőben TV- és online kampány indul egy reklámfilmmel megtámogatva. Az image kampány neve: Kometa, kívánj valamit!
A Kometa szlogenje változatlan maradt, azaz „Útravaló minden generációnak”. A kométa szó üstököst jelent. Ezekből merített ihletett a reklám készítője is. A Balatonon egy csónakból figyeli a csillaghullást több generáció: nagypapa, apuka és kisunoka. A film felhívja a figyelmet a megújult külsőre is és végén természetesen a cég ügyvezetője, Giacomo Pedranzini is feltűnik.
„A Kometa egy letisztultabb, a vásárlók számára jobban dekódolható portfóliót szeretett volna létrehozni. A kampány és a megújulás egyik célja, hogy a jelenlegi fogyasztói bázisunk mellett a fiatalabbakat is megszólítsuk és elérjük” – mondta Rédey Iván, a Kometa marketing vezetője. A megújult vállalati logót az Abstrct reklámügynökség tervezte, a csomagolásokat pedig egy olasz design cég készítette.