A Bonduelle megerősítette éves előrejelzését a stabil harmadik negyedéves teljesítménye után, és folytatja átalakulási stratégiáját a piaci kihívások ellenére.
A cég konszolidált árbevétele a negyedévben 529,3 millió euró volt, ami 0,3%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. Azonban az első kilenc hónap összesített árbevétele 1,65 milliárd euróra csökkent, ami 1,1%-os visszaesést mutat az előző évhez képest.
A Bonduelle vezetése kiemelte, hogy az értékesítési trend a harmadik negyedévben stabilizálódott, ellensúlyozva az év első felében tapasztalt enyhe visszaesést.
Az európai piac kevésbé teljesített jól, ahol az üzleti forgalom 3,9%-kal csökkent, főként a saját márkás konzervtermékek szállítási késedelmei miatt. Az első kilenc hónapban az árbevétel 5,2%-kal esett vissza, elérve az 1 milliárd eurót.
Ezzel szemben az Európán kívüli piacok, különösen Észak-Amerika, kedvezőbb eredményeket hoztak. Az árbevétel itt 6%-kal nőtt, főként a komplett étkezési megoldások és salátakészletek növekvő népszerűségének köszönhetően.
A vállalat az év elején bejelentette, hogy eladta németországi csomagolt saláta üzletágának eszközeit a Taylor Farm részére, mely lépés része a cég folyamatos átalakulási stratégiájának. Az oroszországi nehéz terméshozamok hatása ellenére a Bonduelle továbbra is optimista, és a jövedelmezőség stabilizálására törekszik.
A Bonduelle megerősítette, hogy továbbra is az innováció és piaci alkalmazkodás jegyében kíván működni, és bízik abban, hogy az év hátralévő részében eredményei tovább javulhatnak.