Üzletfejlesztés
Tipográfia

A Brit Kiskereskedelemi Konzorcium vásárlói szokásokkal kapcsolatos új adatokat tett közzé, melyekből kiderül, hogy az okostelefonoknak egyre nagyobb szerep jut a kiskereskedelemben.

A vásárlók egyre nagyobb számban keresnek kiskereskedelmi márkákat okostelefonokon és más eszközökön keresztül. A keresések nagyságrendileg 26% -kal magasabbak 2017 második negyedévében az előző év azonos időszakához képest. Az Egyesült Királyságban minden eszköz esetében a keresési mennyiségek 2017 második negyedévében 7% -kal növekedtek évente.

okostel

„Az okostelefonok egyre inkább az online böngészés domináns eszközeivé váltak, és ezáltal a növekedés fő szereplői" - mondta Helen Dickinson, a Brit Kiskereskedelmi Konzorcium ügyvezető igazgatója. "A mobil keresési mennyiségek növekedése ebben az időszakban összhangban volt az online non-food-eladások megugrásával" – tette hozzá.A szépség és a ruházat a legnépszerűbb kategóriák az online kereséseknél, különösen a tengerentúlon, Észtország pedig a legmagasabb keresési volumenű növekedést produkálta az előző évhez képest.

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek